آیا تریلر جدید Justice League خبر از بازگشت سوپرمن می‌دهد؟

انتشار تریلر جدید کمیک-کان برای فیلم Justice League «لیگ عدالت»، سوالاتی را به وجود می‌آورد و خبر از بازگشتی بزرگ می‌دهد – آیا ممکن است که این بازگشتی برای سوپرمن (Superman) باشد؟ درحالی‌که قهرمانانی مانند بتمن (Batman)، واندر وومن (Wonder Woman)، آکوآمن (Aquaman)، فلش (The Flash) و سایبرگ (Cyborg) برای سرنوشت زمین در حال جنگ با استیپن وولف (Steppenwolf) و ارتش پارادمون‌ها (Parademons) هستند؛ نور امید DCEU به‌طور قابل ملاحظه‌ای در عمل ضعیف شده است.

تا ثانیه‌های آخر این تریلر، شرکت برادران وارنر به طور واضح قصد دارد که بگوید، ممکن است سوپرمن خودش برای نجات لیگ و سیاره‌ی محل زندگی آن‌ها، بازگردد. با توجه به لو دادن اطلاعات توسط جف جانز (Geof Johns) در صفحه اجتماعی‌اش درباره بازگشت سوپرمن و هم‌چنین با توجه با اینکه گال گادوت (Gal Gadot) در گردهمایی کمیک-کان، تایید کرد که طرفداران سوپرمن با انتشار فیلم Justice league خوشحال خواهند شد؛ این یک معما نبود که قهرمان شکست خورده در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» ممکن است که زمانی برگردد. اکنون به طور کلی اطلاعاتی را درباره این تریلر در اختیارتان قرار دادیم؛ حال به نظر شما آیا این تریلر تایید می‌کند که آلفرد اولین کسی است که سوپرمن او را ملاقات می‌کند؟ و چه کسی او را برای کمک به لیگ فرستاده است؟ این‌ها سؤالاتی هستند که طرفداران باید درباره آنان فکر کنند، پس بیایید تا با هم شواهدی را درباره این سؤالات مرور کنیم.

بعد از دیدن اقدامات گسترده و جلوه‌های بصری به‌کار گرفته شده داخل این تریلر، ممکن است که طرفداران سوپرمن از این مسئله هراس داشته باشند که ممکن است برادران وارنر، یک بار دیگر، ظواهر قیام قهرمان را پنهان کنند (که این کار ممکن است اتفاقات داخل فیلم را بهتر کند).

آلفرد بر روی محفظه‌ی موتور یک خودرو خم شده است و به لرزش لیوان نزدیکش بی‌توجه است؛ زمانی که آلفرد متوجه حضور کسی می‌شود، با تعجب به او نگاه می‌کند که معلوم می‌شود این اتفاق قبلا (ما فرض می‌کنیم) توسط بروس وین (Bruce Wayne) پیش‌بینی شده بود، با توجه به‌اینکه آلفرد گفت:

او گفت که تو می‌آیی؛ حالا بیا امیدوار باشیم که خیلی دیر نشده باشد.

از روی زبان و نحوه‌ی بیان می‌شود فهمید که این همان بازگشت سوپرمن است که بروس وین پیش‌بینی کرده است، و با نظر اجمالی به چیزی که به نظر می‌رسد شنل و مشخصات ظاهری سوپرمن باشد، شک اندکی را در ما باقی می‌گذارد. چیزی که در اینجا به آن توجه می‌کنیم این است که آلفرد از کلمه‌ی “امیدوار باشیم” برای تاکید زیادی استفاده می‌کند.

با توجه به مونتاژ بخش‌های مختلف این تریلر منتشر شده، اگر فیلم قرار است تا یک آینده محکوم به شکست شده را نشان دهد، پس ممکن است که برای بازگشت سوپرمن واقعا دیر شده باشد. ما باید به نفع او رای بدهیم، زیرا بازگشت سوپرمن و پیروزی، می‌تواند این سفر قهرمانانه را که زک اسنایدر (Zack Snyder) از فیلم Man of Steel «مرد پولادین» تا فیلم Batman v Superman «بتمن علیه سوپرمن» طراحی کرده است را به پایان برساند. با توجه به اینکه بروس وین اظهار کرده بود که سوپرمن فقط با وجود داشتنش چقدر به بشریت قدرت می‌دهد، پس ظهور سوپرمن ممکن است تمام آن نیروی تقویتی باشد که لیگ به آن نیاز دارد، یا تمام ترسی باشد که استیپن وولف قبل از رها کردن ماموریتش باید تحمل کند.

آیا این امکان وجود دارد که این فرد مرموز یکی دیگر از قهرمانان DC باشد؟

ما می‌توانیم متوجه شویم که هرکسی که این تریلر را تماشا کند، امیدوار است تا شاهد بازگشت سوپرمن باشد؛ آن صحنه قطعا لیاقت فیلم‌برداری از زاویه‌ای دیگر را دارد. این احتمال وجود دارد که صدا‌ها و رنگ‌های این صحنه به گونه‌ای اصلاح‌شده باشند که به بازگشت سوپرمن در صحنه‌ای اشاره داشته باشد که قرار است تا در فیلم اصلی، یک هدف کاملا متفاوت را دنبال کند. اگر در واقع این صحنه مربوط به شخصیت سایبرگ باشد، به این بهانه که در حال تصمیم‌گیری برای ملحق شدن به لیگ بوده است، ممکن است عده‌ای را ناامید کند. (یادداشت ویراستار: برای کسانی که ممکن است اطلاع نداشته باشند، گزارش‌های مختلفی اشاره کرده‌اند که سایبرگ دیرتر از فلش به این مبارزه ملحق خواهد شد، همانطور که این تریلر نیز اشاره کرده است.)

اگر بخش پایانی تریلر طراحی شده است تا برای طرفداران این را تایید کند که سوپرمن بازمی‌گردد، در حالی‌که قیام کامل را برای فیلم اصلی نگه‌داشته است، پس ممکن است که در آخر از جذابیت و هیجان آن استقبال شود. قطعا طرفداران ناامیدی نیز وجود دارند که فکر می‌کنند این فرد ممکن است گرین لنترن (Green Lantern) باشد. سخت است که بخواهیم آن‌ها را سرزنش کنیم، با این احتمال که ممکن است نور سبزی که بر روی ماشین می‌تابد، توجه آلفرد را جلب کرده باشد، و هم‌چنین با توجه به انعکاس ضعیف نور سبز در عینک آلفرد.

خدا را چه دیدید، ممکن است این نظریه که گرین لنترن قرار است تا استپن وولف را شکست دهد، به حقیقت بپیوندد؛ ولی بدون هیچ اطلاعات بیشتری، این نظریه نیز به اندازه بازگشت سوپرمن درست است.

شما چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان اولین کسی که سوپرمن پس از قیامش ملاقات می‌کند، آلفرد پنیوورث (Alfred Pennyworth) خواهد بود؟ یا فرض می‌کنید که صحنه‌های مربوط به این قیام، قبل از این صحنه آغاز خواهند شد؟ چقدر بر روی خوش‌بینی و اعتقاد تازه بروس وین در فیلم Man of Steel «مرد پولادین» حساب باز می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.