بازیگران جدید فیلم The Peanut Butter Falcon مشخص شدند

25 July 2017 - 21:00

جان هاکس (John Hawkes)، جان برنثال (Jon Bernthal)، توماس هیدن چرچ (Thomas Haden Church) و  Yelawolf خواننده به فیلم The Peanut Butter Falcon پیوستند. پیشتر حضور زکری گاتسَگن (Zachary Gottsagen)، شایا لابوف (Shia LaBeouf)، داکوتا جانسون (Dakota Johnson) و بروس درن (Bruce Dern) در این فیلم قطعی شده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم توسط تایلر نیلسون (Tyler Nilson) و مایکل شوارتز (Michael Schwartz) بر اساس فیلمنامه‌ای از خودشان مقابل دوربین خواهد رفت. فیلم The Peanut Butter Falcon درباره جوانی به نام زک (Zack) است که از بیماری سندروم داون رنج می‌برد. روزی وی تصمیم می‌گیرد تا برای یافتن قهرمان خود سفر کند و در طول مسیر با یک کشتی‌گیر بازنشسته به نام The Salt Water Redneck، یک ماهیگیر و یک پرستار مهربان همراه می‌شود.

تیم زاجاروس (Tim Zajaros) از شرکت «آرموری فیلمز» و کریستوفر لمول (Christopher Lemole) این فیلم را تهیه می‌کنند. آلبرت برگر (Albert Berger) از استودیوی «بونا فاید پروداکشنز»، رون یرکسا (Ron Yerxa)، تی بون برنت (T Bone Burnett) – وی وظیفه ساخت موسیقی متن این فیلم را نیز برعهده دارد – لیجه سارکی (Lije Sarki) و دیوید تیس (David Thies) نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری این پروژه در ساوانا در جریان است.

برگر و یرکسا در رابطه با این پروژه و تیم دست‌اندرکاران آن چنین اظهار کردند:

همراه با همکار خود تی بون برنت، چیزی به جز عشق و علاقه به این تیم بازیگران عالی نداریم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا دوباره با برخی از بازیگران مورد علاقه خود همراه با بازیگرانی که برای مدت‌ها آن‌ها را تحسین می‌کرده‌ایم و همچنین استعدادهای تازه‌ وارد همکاری کنیم. احساسی فوق‌العاده از تعهد و انرژی در همه ما برای زندگی بخشیدن به این داستان منحصر به فرد وجود دارد.

به زودی شاهد هنرنمایی هاوکس در فیلم‌های Three Billboards Outside Ebbing, Missouri «سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری» از استودیوی «فاکس سرچ‌لایت» و Small Town Crime «شهر کوچک جنایت» همراه با اوکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) از استودیوی «سابان فیلمز» خواهیم بود.

برنئال اخیراً در فیلم‌های Baby Driver «بیبی راننده» و Wind River «رودخانه باد» حضور داشته است. وی تا مدتی دیگر در سریال The Punisher و همچنین Sweet Virginia «ویرجینیا شیرین» جیمی ام. داگ (Jamie M. Dagg) هنرنمایی می‌کند.

هیدن چرچ نیز اخیراً در سریال Divorce، محصول شبکه HBO، در کنار سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) هنرنمایی کرده است. از جمله پروژه‌هایی که وی در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به Heaven Is for Real «بهشت واقعی است»، John Carter «جان کارتر»، We Bought a Zoo «ما باغ‌وحش خریدیم»، Easy A «مثل آب خوردن» و Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» اشاره کرد.

Yelawolf نیز به خاطر آلبوم‌های Love Story و Trial by Fire شناخته شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.