فصل سوم سریال فلش: اسپیدسترهایی که می‌توانند حضور داشته باشند

20 September 2016 - 18:01

از آن‌جایی که فصل سوم سریال The Flash برای بَری آلن سریع که با یک اتفاق تبدیل به یک ابر‌قهرمان و سریع‌ترین مرد روی زمین شد بزرگ و مهم است چند آدم سریع دیگر هم هستند که می‌توانند به این سریال در این فصل اضافه شوند و به خط داستانی آن کمک زیادی کنند.

مجموعه فلش برای اولین بار در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۴ از شبکه CW پخش شد و تاکنون در سایت معتبر IMDB میانگین امتیاز آن ۸٫۳ بوده است. طبق آمار گزارش شده اپیزود اول از فصل اول این مجموعه تلویزیونی پر بیننده‌ترین اپیزود در بین اپیزودهای تمام مجموعه‌های تلویزیونی در تاریخ شبکه CW تا به امروز بوده است. در فصل اول این سریال شاهد جهان‌های موازی بودیم یعنی چند دنیای متفاوت که با هم ادامه پیدا می‌کند و نیز در فصل دوم این جهان موازی پر رنگ‌تر شد و در واقع قهرمانان ما به این دنیای موازی که با نام زمین ۲ شناخته می‌شد سفر کردند. فصل سوم این سریال در چهارم اکتبر امسال از همین شبکه پخش خواهد شد.

به نظر می‌رسد در فصل جدید قرار است فلش‌پوینت‌هایی داشته باشیم که هنوز مشخص نیست درباره چه موضوعاتی هستند. چیزی که می‌دانیم این است که کینان لانسدیل (Keiynan Lonsdale) قرار است در نقش کید فلش (Kid Flash) حضور داشته باشد. از آنجایی که در دنیای کمیک‌ها افراد زیادی با سرعت بالا وجود داشته‌اند، انتخاب و الگوگیری برای به کار بردن هرکدام از این افراد امکان‌پذیر است. با این حال ۸ نفر از افرادی که می‌توانند در این فصل سریال حضور داشته باشند و به بری آلن کمک کنند و یا علیه او عمل کنند را در زیر می‌توانید ببینید.

۸- والتر وِست (Walter West)

d6135b10d806aad6-600x400

اگر میل زیاد سریال The Flash در دنیاهای موازی و خط های زمانی دیگر را در نظر بگیرید این ایده را می‌دهد که هرکس از هر زمانی می‌تواند در سنترال سیتی ظاهر شود. در یکی از جهان‌های موازی دیگر هم والتر وست وجود دارد که طرفداران کمیکی زیادی هم دارد و می‌تواند یکی از شخصیت‌های این فصل باشد. والتر ورژن دیگری از والی (Wally) است که سر از دنیای DC آورد و به عنوان فلش سیاه (Dark Flash) محبوبیت خاصی بدست آورد. در حالی که والی معمولی با لیندا پارک ازدواج کرده‌است اما در دنیای والتر، لیندا به صورت غم‌انگیزی مُرد. این غم والتر را به سوی دیوانگی و جنون پیش برد به صورتی که به نسخه‌ی تاریک، خشن، وحشی و بی‌رحمی از فلش تبدیل شد که مشت‌های مرگ‌اور و زیادی به شیوه‌های وحشیانه به دشمنان خود وارد می‌کند.

حضور والتر در سریال با توجه به شیوه‌های خشن و وحشیانه وی می‌تواند به جذابیت دوچندان آن کمک کند و همچنین تنها حضورش در دنیای اصلی DC می‌تواند به این معنی باشد که خط های زمانی و واقعیت‌ها همگی یکپارچه شده‌اند. بااینکه هم‌اکنون یک بَری آلن دیگر هم در سریال دیده‌ایم ممکن است والتر وست در فصل جدید سریال فلش حضور داشته باشد؟

۷- جانی کوییک (Johnny Quick)

a89365798a539ff5-600x400

اولین جانی کوییک مربوط به عصر طلایی کامیک‌ها می‌شود اما این جانی دوم است که جذابیت بیشتر و پتانسیل شخصیت جدید داستان فلش را دارد. جانی کوییک یک شخصیت شرور و عضو انجمن تبهکاری است. جانی کوییک تبدیل به یک ابرانسان می‌شود و قدرت‌هایی به دست می‌آورد. باید بدانید که او اهل زمین سوم (Earth-3) است. کوییک نقش مهمی برای این انجمن دارد تا و آن‌ها به کمک او قصد دارند هر سرزمینی که می‌توانند را زیر سلطه خود داشته باشند. دیدن جانی کوییک که با بَری آلن به جنگ بپردازد اگر به درستی اجرا شود می‌تواند به صحنه‌های نفس‌گیر و جذاب فصل جدید این سریال پرطرفدار تبدیل شود. جنگی که بر‌ی‌ آلن باید تمام توان خود را بگذارد تا از آن پیروز بیرون بیاید.

۶- آیریس وست (Iris West)

۰f6231e3bcb69366-600x400

آیریس وست که همچنین به عنوان آیر‌ِی وست شناخته می‌شود دختر کامیک بوکی والی وست و لیندا پارک است. به مانند پدرش او هم قدرت‌های سرعتی دارد. اسم آیریس از عشق بری آلن که همان آیریس در سریال است گرفته شده‌. در آغاز تولد آیری و برادر دوقلویش جای (Jai) هیچ قدرتی نداشتند. این قضیه بعد از گذشت ۳ ماه تغییر کرد به صورتی که خیلی سریع شروع به رشد کردند و ویژگی‌های پدرشان را به دست آوردند. آیری برخلاف برادرش راه پدرش را در انجام کارهای قهرمانانه پیش گرفت.

به نظر می‌رسد کمی زود باشد تا آیریس وست را در سریال فلش ببینیم. حتی شاید دیدن یک بچه کوچک که اجازه دارد با مجرمین بجنگد کمی مسخره باشد. اما استفاده از سفر در زمان‌های مختلف به این معنی است که هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد و باید احتمالات زیادی را در نظر گرفت.

۵- ساویتار (Savitar)

۰۶۸۸۵a441b57855f-600x400
مانند بعضی از شخصیت‌های این لیست، ساویتار شخصیتی است که در سال‌هایی که بری‌ آلن مرده بود و والی وست اسم فلش را یدک می‌کشید مطرح شد. او وقتی که خلبان یک هواپیما بود تحت اصابت رعد و برق قرار گرفت و قدرت‌های سرعت خود را در آن زمان بدست آورد. ساویتار شروع به استاد شدن در قدرت‌های جدیدش کرد و از ترفند‌های زیادی بهره گرفت که قبلاً به ذهن کسی نرسیده بود. چیزی که ساویتار را برای مدت زیادی فرد بسیار کشنده و مرگباری کرد قابلیت ویژه او بود که می‌توانست کاری کند تا بقیه قدرت سرعتی خود را از دست بدهند. تنها حریف ساویتار هم والی وست است. اگر CW دنبال این باشد که یک فرد سرعتی شرور دیگر به دنیای DC خود اضافه کند، گزینه بسیار مناسب می‌تواند ساویتار باشد که یا والی را هدف قرار می‌دهد و یا تبدیل به یک آنتاگونیست علیه بری آلن می‌شود.

۴- بارت آلن 

۰d48d1f1693ff7d8-600x400

بارت آلن شخصیتی است که هر طرفدار DC دوست دارد او را در فلش ببیند. شاید درخواست زیادی باشد اما از جهتی که در سریال سفر در زمان نشان داده شده و امکان پذیر است این امر به راحتی می‌تواند انجام بگیرد تا شاید طرفداران بالاخره به خواسته خود برسند. در آغاز این شخصیت به فلش بچه (Kid Flash) و Impulse معروف بود؛ در یک زمان حتی بارت سعی کرد تا تبدیل به فلش شود. نه تنها این بلکه وی به عنوان سریع‌ترین مردی که تا به حال وجود داشته هم شناخته شده است. اگر شما هنوز از اسم به نکته پی نبرده‌اید باید گفت که بارت آلن با بری آلن نسبت فامیلی دارد و نوه او است. خانواده او با خیل زیادی از شخصیت‌های مهم گره می‌خورد: شخصیت‌هایی مثل والی وست، پروفسور زوم، کُبالت بلو و حتی جسم دوم کاپیتان بومرنگ.

از قرن سی‌اُم بارت به زمان حال فرستاده شد تا درمانی برای سرعت زیاد خود که باعث شده بود به سرعت پیر بشود پیدا کند. حضور او از یک خط زمانی دیگر می‌تواند ایده خوبی برای فصل سوم باشد.

۳- مکس مرکوری (Max Mercury)

۶۹۴ae72a181f90a8-600x400

فارغ از قصل سوم The Flash، گزارش‌های زیادی وجود دارد که ادعا می‌کنند بری آلن مربی جدیدی برای آموزش‌های روحی و جسمی خود پیدا می‌کند. با توجه به اتفاق‌هایی که با فلش معکوس در فصل اول و زوم در فصل دوم رخ داد به نظر می‌رسد که بَری احتیاج به شانس بیشتری برای اتفاقات پیش رو دارد.

مکس مرکوری به عنوان قدیمی‌ترین شخصیت خانواده فلش شناخته می‌شود. او همچنین به عنوان اولین فرد سرعتی در تمام تاریخ معروف است. وجود مکس در سریال از یک تایملاین متفاوت و یا از آینده با وجود زوم و فلش معکوس در دو فصل اول کمی تکراری به نظر می‌رسد. شخصیت او در داستان‌های کمیک چندین سال مخفی بوده و از دنیای ابرقهرمانی بازنشسته شده بود. در کمیک‌ها وی برای کمک به تمرین والی وست بعد از مرگ بری آلن از بازنشستگی بیرون آمد که می‌توان چنین سناریویی را برای فصل سوم هم انتظار داشت.

۲- سرعتیِ سیاه (The Black Racer)

۴۹۶f7734c7d01a85-600x400
ممکن است این شخصیت چندان شناخته شده نباشد اما The Black Racer جز قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای DC است. او به قدری قدرتمند است که توانست دارک‌ساید را هم به قتل برساند؛ دارک‌سایدی که به تنهایی حریف تمامی اعضای لیگ عدالت (Justice League) مثل بتمن و سوپرمن و واندرومن می‌شود. شخصیت The Black Racer در حقیقت نسخه DC از شخصیت خدای مرگ (God of Death) است.

جالب است که یک نگاه شیطانی و رازآلودِ یک فرد سرعتی تاکنون در سریال دیده شده که شخصیت The Black Racer می‌تواند این شخصیت معرفی نشده باشد.

۱- جسی کوییک (Jesse Quick)

paOrvTbf-600x400
شخصیت جسی کوییک هم‌اکنون در سریال نمایش داده شده است و توسط وایولت بین (Violett Beane) بازی می‌شود. البته به صورتی که ریشه در کمیک‌های فلش دارد این شخصیت در سریال به ما معرفی نشد. در کمیک‌ها جسی فرزند جانی کوییک عصر طلایی و لیبرتی بل (Libery Belle) است. به طور رسمی به عنوان جسی چمبرز (Jesse Chambers) او را می‌شناسند اما به دلیل سرعت بالای او و لقب پدرش به جسی کوییک معروف است. جسی در فصل سوم هم حضور خواهد داشت و بااینکه جسی سریال فرزند دکتر ولز است، این را نباید فراموش کرد که مقدمات حضور او به عنوان یک اسپیدستر از فصل گذشته فراهم شد.

به نظر شما کدام یک از این ابرقهرمانان و شخصیت‌های شرور در فصل جدید سریال The Flash حضور خواهند داشت؟ آیا پیشنهاد دیگری برای اضافه شدن به این لیست دارید؟

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.