عکس برداری‌ فیلم Richard Says Goodbye شروع شد

26 July 2017 - 09:31

عکس برداری‌ فیلم Richard Says Goodbye در Vancouver آغاز شد، در این فیلم جانی دپ (Johnny Depp)  بازی می‌کند،  ستاره‌ای که سه بار نامزد جایزه Academy Award شده است، این خبر توسط استوارت فورد (Stuart Ford) که پدید آورنده استودیو IM Global است، اعلام شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگرانی همچون دنی هاستون (Danny Huston) که در فیلم‌های Wonder Woman و X-Men Origins: Wolverine بازی کرده است، رزماری دویت‌ (Rosemarie DeWitt) که در La La Land و Rachel’s Getting Married حضور داشته، زوی دوچ (Zoey Deutch)، دوون ترل (Devon Terrell) و اودسا یانگ (Odessa Young) به لیست بازیگران این فیلم کمدی-درام که با نویسندگی و کارگردانی وین رابرتز‌ (Wayne Roberts) صورت می‌گیرد، اضافه شدند.

دو استودیو IM Global و Cirrina Studios به همراه کمپانی Leeding Media مسئولیت امورات مالی این فیلم را بر عهده دارند.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده یکی از اعضای کمپانی Automatik Entertainment یعنی برایان کاوانا-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) و گری شاپیرو (Greg Shapiro) است. Ford و Miguel Palos از استودیو IM Global، کارین مارتین (Karine Martin)، دیوید لیپمن (David Lipman) و Jim Pesoli از استودیو Cirrina، همچنین David U. Lee و Steve Squillante از Leeding Media و در نهایت Rian Cahill از استودیو Automatik Entertainment همگی مدیریت اجرایی این فیلم را بر عهده دارند.

داستان فیلم پیرامون استاد دانشگاهی به نام ریچارد است که زندگی خسته‌ کننده‌ای دارد، می‌خواهد که به زندگی خود تغیری بدهد و تصمیم می‌گیرد که نسبت به همه‌ی تعهدات کاری خود بی‌خیال شود و برای خودش آزادانه زندگی کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.