نیکولاس هولت برای بازی در نقش جی. آر. آر تالکین در حال مذاکره است

26 July 2017 - 21:03

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) در حال گفت‌وگوهای اولیه برای بازی در نقش جوانی جی. آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkien) در فیلم زندگی‌نامه‌ی این نویسنده‌ی بریتانیایی است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم قرار است توسط استودیوهای Fox Searchlight و Chernin Entertainment ساخته شود. براساس گزارش منابع، هنوز مذاکرات در مراحل ابتدایی به سر می‌برند اما هولت بیش‌ترین شانس را برای ایفای نقش دوران جوانی این نویسنده‌ی مشهور دارد. هولت در فیلم X-Men: Dark Phoenix که در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد هم ایفای نقش کرده است و علاوه بر آن در فیلم The Current War در نقش نیکلا تسلا بازی خواهد کرد.

این در حالی است که چند روز پیش مشخص شد که وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Tolkien را دام کاراکاسکی (Dome Karukoski) فنلاندی برعهده خواهد داشت. نویسندگان این فیلم هم دیوید گلیسون (David Gleeson) و استفن برزفورد (Stephen Beresford) خواهند بود. فیلم‌نامه‌ی این اثر بر روی موضوعات مهمی همچون دوستی، عشق و الهام‌‌ هنری در دوران مدرسه تمرکز می‌کند. فیلم ما را به زمان وقوع جنگ‌ جهانی می‌برد، جایی که همبستگی‌ها از هم جدا می‌شوند.

تالکین در جنگ‌ جهانی اول در سال‌های ۱۹۱۶ تا ۱۹۲۰ میلادی سرباز ارتش بریتانیا بود. جنگ جهانی یکی از مسائلی بود که تاثیر زیادی بر روی نوشته‌های این نویسنده‌ی مطرح بریتانیایی گذاشت. او بعدها تعدادی از مشهورترین رمان‌های فانتزی از جمله هابیت، ارباب حلقه‌ها و سیلماریلیون را به نگارش در آورد. ارباب حلقه‌ها نه‌تنها یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های تاریخ است، بلکه سه‌گانه معروف سینمایی آن هم که توسط پیتر جکسون کارگردانی شده است، برای بسیاری از سینما‌دوستان ارزش بالایی دارد. او در نهایت در سال ۱۹۷۳ میلادی جهان فانی را ترک گفت.

نکته‌ی جالب اینجاست که این تنها فیلمی نیست که در حال حاضر از زندگی‌نامه تالکین در حال ساخت است. مدتی پیش اعلام شد که فیلمی با نام Middle Earth «سرزمین میانه» توسط جیمز استرانگ (James Strong) از زندگی جان رونالد روئل تالکین ساخته خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.