حضور کوتاه مایکل کین در فیلم Dunkirk رسماً تائید شد

26 July 2017 - 22:00

کریستوفر نولان (Christopher Nolan) کارگردان Dunkirk «دانکرک» رسماً تائید کرد که وی راهی برای همکاری مجدد با مایکل کین (Michael Caine) در فیلم جدیدش پیدا کرده است و این بازیگر قدیمی در این پروژه مرتبط با جنگ جهانی دوم حضور دارد. اگرچه کین در این فیلم ظاهر نمی‌شود و تنها صدایش در آن قابل شنیدن است. فیلم «دانکرک» در رابطه با خروج بیش از ۴۰۰ هزار سرباز انگلیسی از جزیره‌ای به همین نام در فرانسه در حالی که نیروهای نازی آن‌ها را از زمین و هوا محاصره کرده‌اند، است. این فیلم توانست تا نظر مثبت منتقدان و ببینندگان را به سوی خود جلب و در سه روز نخست اکرانش بیش از ۵۰ میلیون دلار درآمد کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

نولان پس از تجربه موفق سه‌گانه The Dark Knight «شوالیه تاریکی» تصمیم گفت تا فیلمی بر اساس جنگ جهانی دوم با عنوان «دانکرک» بسازد و نوع دیگری از فیلم‌های اکشن و جنگی را مقابل دوربین ببرد. یکی از نکات ثابت فیلم‌های نولان، حضور بازیگر انگلیسی برنده جایزه اسکار، ماکیل کین است. اگرچه وی در فیلم «دانکرک» به صورت مستقیم ظاهر نمی‌شود اما به شکل دیگری در آن حضور دارد. با این حال، تعداد کمی از بینندگان متوجه حضور کین در این فیلم شده‌اند، اما صدای وی در اوایل فیلم و جایی که تام هاردی (Tom Hardy) در حال کنترل جنگنده هوایی خود بر فراز آسمان است، قابل شنیدن می‌باشد. نولان در گفتگو با وب‌سایت «EW» ضمن تائید این مهم اظهار داشت:

برای من بسیار شگفتی‌آور است که چرا بیشتر مردم متوجه حضور کین در این فیلم نشده‌اند چراکه صدای وی به وضوح قابل شنیدن است. من خیلی می‌خواستم که وی در این صحنه حضور داشته باشد. این کمی به شخصیتش در نبرد بریتانیا اشاره دارد. همچنین، او مایکل است. بالاخره او باید در تمام فیلم‌های من حضور داشته باشد.

نخستین همکاری نولان با کین در فیلم Batman Begins «بتمن آغاز می‌کند» شکل گرفت؛ جایی که کین ایفای نقش آلفرد (Alfred)، خدمتکار وفادار بروس وین (Bruce Wayne) را بر عهده داشت (وی در دو دنباله دیگر این سری به تکرار این نقش پرداخت). پس از آن، کین در دیگر فیلم‌های این کارگردان پیشرو از جمله The Prestige «حیثیت»، Inception «آغاز» و Interstellar «بین ستاره‌ای» نیز حضور یافت و به ایفای نقش پرداخت. کین برای نخستین بار در سال ۱۹۶۷ میلادی برای بازی در فیلم Alfie «آلفی» نامزد جایزه اسکار شد و در نهایت این جایزه را برای حضور در فیلم Hannah and Her Sisters «هانا و خواهرانش» به کارگردانی وودی آلن (Woody Allen) تصاحب کرد. دومین جایزه اسکار کین نیز به واسطه بازی در فیلم The Cider House Rules «قوانین خانه سایدر» بدست آمد.

در حال حاضر اکران گسترده فیلم «دانکرک» آغاز شده است و از این فیلم به عنوان یکی از مدعیان اسکار امسال یاد می‌شود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.