کارگردان انیمیشن سریالی Disenchantment مشخص شد

26 July 2017 - 23:06

نتفلیکس اعلام کرد که انیمیش کمدی-فاتزی Disenchantment، توسط مت گرونینگ (Matt Groening) ساخته می‌شود و بیست قسمت خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در انیمیشن Disenchantment، بینندگان غرق در تماشای سقوط امپراطوری Dreamland می‌شوند، این انیمیشن به روایت داستان پرنسس بین (princess Bean)، الفی (elf) که همراه او است و اهریمنی که Luci نام دارد، می‌پردازد. در این بین، این سه با غول‌ها، ارواح، انسان‌های درنده و موجوداتی دیگر روبه‌رو خواهند شد.

 فوق‌العادس، این جمله مت گرونینگ بود، Disenchantment فیلمی درباره‌ی مرگ و زندگیه، عشقه، و در مورده اینکه تو دنیایی که این همه رنج و سختی هست بخندیم، چیزی که بر خلاف گفته جادوگرا و آدم‌های احمق هست.

در این انیمشین ابی جکوبسن (Abbi Jacobson)، نت فاکسون (Nat Faxon)، و اریک آندره (Eric Andre) در کنار جان دیماجیو (John DiMaggio)، بیلی وست (Billy West)، موریس لامارچ (Maurice LaMarche)، ترس مکنیل (Tress MacNeille)، دیوید هرمن (David Herman) مت بری (Matt Berry)، جنی بتن (Jeny Batten)، ریچ فولچر (Rich Fulcher)، نوئل فیلدینگ (Noel Fielding) و لوسی مونتگومری (Lucy Montgomery) به عنوان صداپیشگان این انیمیشن حضور دارند. انیمیشن این فیلم توسط استودیو Rough Draft ساخته خواهد شد.

 ده قسمت اول انیمیشن Disenchantment پشت سر هم در یک زمان مشخص از شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ پخش خواهند شد. تهیه کننده این انیمیشن سریالی کمپانی ULULU است که این مجموعه را برای نتفلیکس می‌سازد و همچنین مت گرونینگ (Matt Groening) و جاش واینشتاین (Josh Weinstein) به عنوان مدیران اجرایی این انیمیشن سریالی حضور دارند.

سیندی هلاند (Cindy Holland) که از کارکنان به نام نتفلیکس است، در رابطه همکاری با مت گرونینگ این گونه می‌گوید:

کار‌های فوق‌العاده مت گرونینگ در بین نسل‌های مختلف در سرتاسر دنیا طنین انداز بوده‌اند و ما می‌توانیم بسیار از این موضوع که او در ساخت انیمیشن Disenchantment با ما همراه است، خشنود باشیم.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.