تریلر فصل هشتم سریال Walking Dead رکورد‌ها را شکست

27 July 2017 - 20:45

تریلر پخش شده در کامیک-کان از فصل هشتم سریال Walking Dead (مردگان متحرک)، رکورد بازدیدکنندگان نمایش قبلی را شکست. به احتمال زیاد، آغاز فصل هشتم، در پی اتفاقاتی باشد که در پایان فصل هفتم سریال مشاهده کردیم. در آخرین قسمت فصل هفتم که نامش The First Day of the Rest of your Life بود، ریک گرایمس (Rick Grimes)/ اندرو لینکولن (Andrew Lincoln)، به همراه کینگدام (Kingdom) و هیل تاپ (Hilltop)، علیه نیگان (Negan)/ جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) و محافظانش مبارزه کردند و آن‌ها توانستند تمام یک روز را بدون تهدید نیگان، زندگی کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل هشتم این سریال که در آینده‌ی نزدیک پخش می‌شود، بنظر بهترین فصل این سریال تا کنون خواهد بود. بسیاری از صحنه‌‎‌های اکشن این فصل در اولین تریلر آن نشان داده شد. AMC در طول کامیک-کان سن دیگو، یک تریلر از فصل هشتم The Walking Dead عرضه کرده است که جنب و جوش زیادی برپا کرده است. برای مثال در یک صحنه ریک گرایمس را با ریش بلندتر از حد عادی و یک عصا نشان می‌دهد.

تریلر فصل هشتم این سریال بیش از ۳۱ میلیون بازدید در یوتیوب، فیس بوک، توییتر و AMC.com در چهار روز اول بدست آورد. بنابراین رکورد قبلی خود را شکست و از دیگر تریلرهای منتشر شده در طول کامیک-کان سن دیگو نیز پیشی گرفت. رئیس AMC Studios چارلی کولیر (Charlie Colier) در یک بیانیه گفت:

تشکر می‌کنم از همه‌ی هواداران برای این‌که باری دیگر سالن اچ کامیک-کان را پر کردید. اکنون هفتمین سال حضور موفق‌مان در این راه است. پنل The Walking Dead همین جمعه به پایان رسید. تشکر می‌کنم از همه‌ی هواداران در سرتاسر جهان که تریلر فصل هشتم ما را بیش از ۳۱ میلیون بار مشاهده کردند. رسیدن به این رکوردشکنی نتیجه‌ی صد قسمت رضایت بخش است. ما منتظریم که یک فصل فراموش‌نشدنی را با شما به اشتراک بگذاریم.

تریلر فصل هشتم در مقایسه با تریلر سال گذشته از فصل هفتم با ۲۵ میلیون بازدید، در چهار روز اول، ۶ میلیون بازدید بیشتر بدست آورده است. جالب است بدانید که تریلر فصل گذشته بیشترین بازدید را داشت، چرا که احتمال زیادی می‌رفت که در آن، نیگان کشته شده باشد.

همچنین لازم است بدانید که افزایش بازدید تریلر، همیشه نمی‌تواند در رتبه‌بندی‌ها و یا تعداد تماشاگران تاثیر بگذارد. تماشاگران سریال The Walking Dead در طول فصل هفتم به طور مداوم کاهش پیدا کرده است، هر چند این موضوع مانع از این‌که سریال بالاترین امتیاز سریال‌های تلویزیون را کسب کند، نشده است. فصل هشتم سریال The Walking Dead قرار است ۲۲ اکتبر پخش شود.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.