احتمالاً Avengers: Infinity War بلندترین فیلم مارول باشد

27 July 2017 - 22:00

فیلم‌های سینمائی در چند سال گذشته از نظر زمانی افزایش نسبتاً قابل توجهی داشته‌اند که این امر در نتیجه گسترش یافتن جهان‌های خلق شده و همچنین نحوه روایت داستان به واسطه شخصیت‌های متعدد آن‌هاست. اینطور که به نظر می‌رسد، فیلم مورد انتظار Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز در همین مسیر قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

جو روسو (Joe Russo)، یکی از کارگردانان این فیلم، در جریان مصاحبه‌اش با وب‌سایت «کولیدر»، مدعی شد که ممکن است فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» بزرگترین فیلم «مارول» از نظر مدت زمان خواهد بود. وی در این خصوص اظهار داشت:

صحنه‌های ضبط شده فعلی بیش از دو و نیم [ساعت] است… بیشتر آن، همانند یک فیلم سینمائی است که می‌توانید آن را تماشا کنید. اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده که باید انجام بگیرد و هنوز صحنه‌های زیادی از «انتقامجویان ۳» وجود دارد که ما آن‌ها را ضبط نکرده‌ایم. من قرار است که همراه با برادرم این صحنه‌ها را در ماه‌های آینده فیلمبرداری کنم و مطمئن هستم که فیلم نهایی بالای دو و نیم ساعت خواهد بود.

روسو در ادامه ابراز داشت که دلیل طولانی شدن فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» کاملاً منطقی است؛ چراکه شخصیت شرور تانوس (Thanos) با بزرگترین ابرقهرمانان مارول مبارزه می‌کند و یکی از نقاط اوج یک دهه داستان‌سرایی از جهان سینمائی مارول را شاهد خواهیم بود. فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت»، سال آینده میلادی به روی پرده‌ها خواهد آمد، درست زمانی که ده سال از آغاز جهان سینمائی مارول گذشته است.

روسو در ادامه در خصوص چهارمین قسمت از سری «انتقامجویان» نیز صحبت کرد و ابراز داشت که این فیلم نیز از نظر زمانی تقریباً مشابه «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» خواهد بود و ممکن است که دو قسمت اخیر سری نامبرده در مجموع به پنج ساعت برسند. وی بیان داشت:

سخت است که در این خصوص اظهار نظر کنم چراکه هنوز فیلمبرداری آن را انجام نداده‌ایم. اما من فکر می‌کنم که این اتفاق دوباره تکرار شود چراکه این‌ها فیلم‌هایی پیچیده با شخصیت‌های متعدد هستند. سخت است که تصور کنیم این فیلم‌ها کوتاه باشند.

اکران گسترده فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» به کارگردانی جو و آنتونی روسی از روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۴ می ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد. رابرت داونی جونیور، جاش برولین، مارک روفالو، تام هیدلستون، کریس ایوانز، کریس همسورث، جرمی رنر، کریس پرت، الیزابت اولسن، سباستین استن، بندیکت کامبربچ، پل بتانی، ساموئل ال. جکسون، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زو سالدانا، کارن گیلان، وین دیزل، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، پام کلمنتیئف، اسکارلت جوهانسون، تام هالند، بنسیو دل تورو، آنتونی مکی، چادویک بوزمن، دانای گوریرا، پل راد و دان چیدل در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع : CBR

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.