حضور ماهرشالا علی در فصل سوم سریال True Detective تایید شد

27 July 2017 - 23:16

حضور ماهرشالا علی (Mahershala Ali) در فصل سوم سریال True Detective تایید شد. فصل اول این سریال که توسط نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) خلق و نوشته شد، کاملا سریالی جنایی بود، که در آن متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) در نقش Rustin Cohle و وودی هارلسون (Woody Harrelson) در نقش Martin Hart نقش‌آفرینی کردند، این دو بازرس، سال‌ها به دنبال حل معمای مرگ Dora Lange بودند. فصل اول این سریال توانست هم نظر منتقدین و هم نظر مخاطبان را به خود جلب کند و توانست در سال ۲۰۱۴ بهترین سریال درام شود. شبکه HBO نیز فورا تصمیم به ساخت فصل دوم این سریال (مجددا توسط پیزولانو) گرفت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

گرچه فصل اول سریال را کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) به تنهایی کارگردانی کرد اما کارگردانی فصل دوم را بر‌عهده نگرفت و در عوض چندین کارگردان فصل دوم این سریال را کارگردانی کردند. اگر‌چه در فصل دوم این سریال بازیگرانی نظیر کالین فارل (Colin Farrell)، ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams)، وینس وان (Vince Vaughn) و تیلور کیچ (Taylor Kitsch) نقش‌آفرینی کردند، اما این فصل از سریال نتوانست موفقیت فصل قبلی را به ارمغان بیاورد. با‌ وجود اینکه میانگین بینندگان این سریال افزایش پیدا کرده بود اما شبکه HBO از تایید فصل دیگری از این سریال دست کشید تا بتواند سوژه‌ای پر و پا‌قرص و جذاب برای فصل سوم این سریال پیدا کند. تا اوایل امسال هیچ خبری نبود که ناگهان شایعاتی از گوشه و کنار درباره‌ی ساخت فصل سوم این سریال به گوش می‌رسید، و این شایعات از زمانی اوج گرفتند که گزارشی حاکی از حضور ماهرشالا علی در این فیلم به گوش می‌رسید.

 Deadline گزارشی با رییس برنامه‌ریزی‌های شبکه HBO یعنی آقای کیسی بلویز (Casey Bloys) داشت که در طی این گزارش بلویز گفت ما قرار دادی با ماهرشالا علی برای نقش‌آفرینی او در فصل سوم سریال True Detective بستیم، اکنون شبکه باید داستان دیگری را برای این فصل در نظر بگیرد، که هنوز درباره تغییر داستان چیزی گفته نشده است.

هم تایید حضور ماهرشالا علی در فصل سوم سریال True Detective و هم تایید فصل سوم این سریال هر دو تعجب بر‌انگیز و جالب بودند. ممکن است به خاطر داشته باشید فصل دوم این سریال که در پی داستان فصل اول سریال بود و در آن Rustin و Martin مجددا ستارگان اصلی فیلم بودند نتوانست موفقیت فصل اول سریال را به همراه داشته باشد و گزارش شد که ممکن است دیگر HBO به ساخت این سریال هیچ‌وقت ادامه ندهد و اکنون حضور ماهرشالا علی ما را نسبت به داستان سریال کنجکاو می‌کند، به علاوه بعد از تایید حضور ماهرشالا علی، بلویز این را نیز گفت که پنج قسمت اول فیلم‌نامه این سریال را خوانده و فوق‌العاده بودند.

بلویز گفت که درباره آینده این سریال بسیار خوش‌بین است و آن‌ها اکنون منتظرند تا ببینند کارگردان فیلم با این پروژه چه می‌کند. به علاوه بعد از پایان نه چندان خوب فصل دوم سریال، شبکه HBO تصمیم گرفته است که فصل سوم سریال توسط پیزولاتو و خالق Deadwood یعنی دیوید میلچ (David Milch) نوشته شود. فعلا زمان عرضه و داستان فصل جدید این سریال معلوم نشده است، اما حداقل چیزی که طرفداران این سریال را دلگرم می‌کند، عرضه قطعی فصل سوم آن است.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.