قطع همکاری ناتالی پورتمن با دنیای مارول

18 August 2016 - 13:00

برای مدت زیادی است که مشخص شده‌است ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در فیلم جدید Thor: Ragnarok «ثور: راگنوراک» حضور نخواهدداشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید. این فیلم که بیشتر سکانس‌های آن در سیاره آزگارد و سرزمین‌های فضایی مجاور آن اتفاق خواهدافتاد، صحنه‌های بسیار کمی روی زمین خواهدداشت. اگر انتظار داشتید که شخصیت جین فاستر (Jane Foster) با بازی پورتمن به زودی به دنیای فیلم‌های مارول بازگردد، این خبر برای شما خبر خوبی نخواهدبود.

ناتالی پورتمن اخیرا گفت‌وگویی با روزنامه وال استریت ژورنال با هدف تبلیغ فیلم جدید خود با نام A Tale of Love and Darkness «داستان عشق و تاریکی» که اولین تجربه کارگردانی اوست (خود در آن ایفای نقش می‌کند و نویسندگی آن را نیز بر عهده داشته‌است) انجام داد و نهایتا صحبت‌ها به سمت همکاری او با مارول کشیده‌شد. او در مورد سوالی که مربوط به بازگشت شخصیت او به دنیای فیلم‌های مارول بود این‌چنین پاسخ داد:

نمی‌دانم، شاید، اگر روزی بخواهند در فیلم Avengers هفت یا چنین چیزی بازی کنم، قبول می‌کنم. ولی فعلا تا جایی که می‌دانم کارم با آن‌ها تمام شده‌است.

پورتمن که گفته می‌شد از حظور در فیلم‌های مارول هیچ لذتی نمی‌برد، به نظر می‌آید با این مصاحبه عدم صحت این موضوع را تایید می‌کند. موضوع از این قرار است که در فیلم قبلی ثور یعنی Thor: The Dark World، استودیو کارگردان فیلم، پتی جنکینز (Patty Jenkins) را تغییر داد و این شایعه به وجود آمد که این تغییر به هیچ‌وجه به مزاق پورتمن خوش نیامد و او تنها به خاطر تعهدی که در قراردادش وجودداشت در فیلم حظور پیدا کرد.

اگرچه پورتمن خوش‌بینانه با این مسئله برخورد می‌کند ولی به نظر نمی‌آید که به زودی او را در دنیای فیلم‌های مارول ببینیم.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.