یکی از بازیگران سریال Game of Thrones به فیلم Dumbo پیوست

29 July 2017 - 10:00

دی‌اوبیا اوپاری (DeObia Oparei)، بازیگر سریال محبوب Game of Thrones، به نسخه بازسازی شده و زنده فیلم Dumbo «دامبو»، اثر جدید استودیوی «دیزنی» پیوست. این بازیگر انگلیسی بیش از هر چیزی به خاطر بازی در نقش آرئو هوتاه (Areo Hotah)، محافظ شاهزاده دوران مارتل (Doran Martell)، در سریال Game of Thrones شهره است. افراد شاخصی از جمله کالین فارل (Colin Farrell)، دنی دویتو (Danny DeVito)، مایکل کیتون (Michael Keaton) و اوا گرین (Eva Green) در فیلم جدید تیم برتون (Tim Burton) حضور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

چندی پیش، خبر آغاز فیلمبرداری فیلم «دامبو» به کارگردانی تیم برتون با انتشار تصویری از این کارگردان پیشرو بر روی قطار «کیسی جونیور» به صورت رسمی اعلام شد. بر اساس گزارش «ددلاین»، اوپاری جدیدترین بازیگری است که به این فیلم پیوسته است تا مقابل دوربین برتون برود. گفتنی است که وی در نقش شخصیتی تحت عنوان رونگو (Rongo) حضور خواهد یافت اما هنوز جزئیاتی از این شخصیت منتشر نشده است.

علاقه‌مندان سریال‌های تلویزیونی، اوپاری را به خاطر بازی در فصل‌های ۵ و ۶ سریال موفق Game of Thrones می‌شناسند. با این حال، وی در سینما نیز در فیلم‌هایی نظیر Independence Day: Resurgence «روز استقلال: بازخیز»، Dredd «درد»، Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides «دزدان دریائی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» و Doom «رستاخیز» حضور داشته است. اوپاری اخیراً در سریال جدید کمدی و ترسناک شبکه «نتفلیکس»، یعنی Santa Clarita Diet نیز در نقش کوتاهی ظاهر شده است.

پیش از این، استودیوی «دیزنی» برتون را برای کارگردانی نسخه زنده و بازسازی شده یکی از انیمیشن‌های کلاسیکش یعنی Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» انتخاب کرد که نتیجه، کسب درآمد ۱ میلیاردی این فیلم از گیشه‌های جهانی شد. با توجه به تیم تولید قدرتمند «دامبو»، می‌توان انتظار موفقیتی مشابه با «آلیس در سرزمین عجایب» را برای «دیزنی» و برتون در نظر گرفت.

فیلم «دامبو» از روز جمعه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۹ مارس ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای سینماها خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.