فصل دوم سریال Westworld در بهار ۲۰۱۸ پخش خواهد شد

شبکه HBO تایید کرد که فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» قرار است تا در بهار سال آینده نمایش داده شود. وقتی که این سریال در پاییز گذشته نمایش داده شد، شبکه HBO آن چیزی را یافت که تاکنون چند سال است که این شبکه به دنبال آن می‌گردد؛ یعنی یک زمزمه عمیق درباره یک سریال با ژانری که بتواند با سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» مطابقت کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از زمانی که سریال Game of Thrones برای اولین بار نمایش داده شد، برنامه‌های مختلفی در شبکه HBO آمدند و رفتند، ولی هیچ‌کدام از آن‌ها به مانند سریال Game of Thrones، موفقیت بزرگی برای این شبکه به حساب نیامدند. سریال Westworld دارای ژانر ترکیبی علمی تخیلی و وسترن است که هر قسمت از آن به مدت یک ساعت طول می‌کشد. این سریال بالاخره توانست روند موجود در این شبکه را به دست بگیرد و سریعا از طرف شبکه، فصل دوم را دریافت کند. این سریال حتی در جشنواره امی (Emmy) نیز در برخی بخش‌ها نامزد شد، مثل بخش بهترین نمایش درام به عنوان تنها نامزد شبکه HBO در این بخش.

این سریال بازسازی فیلم Westworld به نویسندگی و کارگردانی مایکل کریتون (Michael Crichton) است که در سال ۱۹۷۳ ساخته شد، این سریال به تهیه‌کنندگی جاناتان نولان (Jonathan Nolan)، لیزا جوی (Lisa Joy) و جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) است. فصل اول این سریال، داستانی درباره یک پارک است که توسط ربات‌ها اداره می‌شود. در این سریال بازیگران قدرتمندی مانند آنتونی هایپکینز (Anthony Hopkins)، اد هریس (Ed Harris)، تاندی نیوتن (Thandie Newton)، ایوان راشل وود (Evan Rachel Wood)، جفری رایت (Jeffrey Wright) و تسا تامپسون (Tessa Thompson)، حضور دارند. یک تریلر جدید برای فصل دوم این سریال، هفته گذشته در جشنواره کامیک-کان سن دیگو، عرضه شد، و اکنون درباره این‌که چه‌زمانی قرار است تا ما فصل دوم این سریال را تماشا کنیم، اطلاعات بیشتری در دست داریم.

فصل دوم سریال Westworld، که درحال حاضر درحال ساخت است، قرار است تا در بهار سال ۲۰۱۸ پخش شود (همان‌طور که در اطلاعیه تاریخ پخش اولین قسمت تمام سریال‌های مربوط به شبکه‌های HBO و Cinemax تایید شده است). فصل اول سریال Westworld از پاییز سال ۲۰۱۶ شروع شد ولی به دلیل اینکه قرار نبود این سریال در پاییز امسال پخش شود، خیلی زود مشخص شد که ما نمی‌توانیم تا سال آینده هیچ قسمت جدیدی از این سریال را ببینیم.

تریلر کامیک-کان فصل دوم این سریال، به برخی از تحولات چشمگیر (و میزان زیادی خونریزی) اشاره کرد، که در قسمت‌های آینده رخ می‌دهند. به دنبال اتفاقات عجیبی که در پایان فصل اول رخ داد، به نظر می‌رسد که ما قرار است تا شاهد درگیری‌های بیشتری بین مهمانان و میزبانان این پارک باشیم. هم‌چنین به نظر می‌رسد که در این فصل تمامی بازیگرانی که در فصل اول حضور داشتند، برمی‌گردند، و یک ببر نیز در فصل دوم این سریال حضور خواهد داشت.

برنامه‌ریزی برای پخش سریال Westworld در بهار، برای شبکه HBO بسیار مهم و قابل توجه است، زیرا این سریال را در نقطه‌ای از برنامه‌ها و فهرست‌ها قرار می‌دهد که طی چند سال توسط سریال Game of Thrones تصرف شده بود. این شبکه تعدادی نمایش‌نامه درام داشت که تمام قسمت‌هایشان را در ماه‌ مارس و آوریل، به جز سریال westworld پخش کرد؛ این مسئله که این سریال در آن زمان پخش نشد، نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که این سریال یکی از وارث‌های آشکار شبکه HBO در بخش نمایش‌های درام است. گرچه که قرار است تا فصل نهایی سریال Game of Thrones نیز، در تابستان سال ۲۰۱۸ یا زمانی دیرتر از آن (هنوز زمان دقیقی برای آن مشخص نیست) پخش شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.