الماس حقیقت در Avengers: Infinity War استفاده خواهد شد

29 July 2017 - 20:59

جو روسو (Joe Russo) دستیار کارگردان فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) گفت این فیلم تنها شامل الماس واقعیت (Reality Gem) نیست. چه مخاطبان این را بدانند چه نه، مارول استودیو از زمان ساخت اولین فیلم Iron Man (مرد آهنی) در تابستان ۲۰۰۸، داستان را به سمت Infinity War منتهی کرده است. همچنین تانوس (Thanos) که جاش برولین (Josh Brolin) نقش آن‌را بازی می‌کند، بخش جدایی ناپذیری از داستان، تا رسیدن به Infinity War، در طول سال‌ها بوده است. بنابراین مارول داستان را طوری رقم زده است تا شرایط مناسب برای گردآوری سنگ‌های بینهایت برای دستکش قدرت مورد علاقه‌ی تانوس، فراهم باشد. در ادامه مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

هر کدام از سنگ‌های بینهایت، حاوی یک نوع مختلف از قدرت است و هنگامی که این‌ها با هم ترکیب شوند، به کاربر اجازه می‌دهد، هر کاری که فکرش را بکند، در جهان بتواند انجام دهد. در حال حاضر، تنها سنگ باقی‌مانده برای معرفی در دنیای سینماتیک مارول (MCU)، سنگ روح (Soul Stone) است که بنظر می‌رسد در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) نمایان می‌شود. در عین حال یکی از هیجان انگیزترین سنگ‌های بینهایت، الماس حقیقت (Reality Gem) است که به کاربر اجازه می‌دهد حقیقت را تغییر دهد.

در طی مصاحبه‌ای در این رابطه در کامیک-کان سن دیگو در هفته‌ی گذشته، شانس این را داشتیم که از جو روسو (Joe Russo) دستیار کارگردان بپرسیم که چگونه سنگ حقیقت در فیلم استفاده می‌شود و این‌که Infinity War چگونه بین قدرت‌ سنگ‌های مختلف تمایز برقرار می‌کند. روسو پاسخ داد:

هر سنگ دارای قدرت خاص خود است. ما مجبور بودیم تا مقدار زیادی فکر کنیم که چگونه تفاوت بین قدرت‌ها را برای مخاطبان واضح کنیم. شما در فیلم نه تنها با شخصیت‌های زیادی روبرو می‌شوید، بلکه با سنگ‌ها و الماس‌های زیادی نیز برخورد می‌کنید. پس برای این‌که مردم بتوانند هرکدام را جداگانه پیگیری کنند، ما مجبور بودیم تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنیم. من نمی‌گویم چگونه، اما قطعا از سنگ حقیقت استفاده می‌کنیم.

برای کسانی که نمی‌دانند یا فراموش کرده‌اند، سنگ حقیقت اولین بار در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک)، در سال ۲۰۱۳ و با عنوان Aether معرفی شد. در حالی که آخرین بار این سنگ در اختیار Collector دیده شده، می‌توانست در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران) نیز مشاهده شود.

سنگ حقیقت، با داشتن قدرتی که به کاربر اجازه می‌دهد تا نیرو‌های تاریک را در اختیار خودش درآورد و واقعیت را دستکاری کند و یا مردگان را احیا کند، یکی از سخت ترین سنگ‌ها برای نمایش قدرت آن، بر روی پرده‌ی سینما، برای مارول و برادران روسو بوده است. اما بر طبق تریلر پخش شده در نمایشگاه D23 و کامیک-کان سن دیگو از Avengers: Infinity War، تانوس از دستکش قدرت خود، در فیلم به خوبی استفاده می‌کند. اما در حال حاضر همه منتظر هستند تا ببینند تانوس چگونه از سنگ حقیقت استفاده کرده و با سایر سنگ‌های بینهایت تعادلی دوباره در جهان برقرار می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.