پابلو شرایبر به فیلم Skyscraper پیوست

پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) به بازیگران فیلم Skyscraper «آسمان‌خراش» اضافه شد. راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) که کارگردان این فیلم است، طی چند سال اخیر سعی کرده است تا به فیلم‌های کمدی خودش، اتفاقات اکشن و هیجانی بیشتری اضافه کند. کارگردان فیلم‌های Dodgeball: A True Underdog Story «داجبال: داستان یک توسری‌خور واقعی» و We’re the Millers «ما میلرها هستیم»، به میزان منصفانه‌ای با دواین جانسون (Dwayne Johnson) و کوین هارت (Kevin Hart)، به موفقیت دست پیدا کرده است. فیلم Central Intelligence «اطلاعات مرکزی»، فیلمی است که در آن انفجارها و دعواهای زیادی به شکل طنز وجود داشت؛ اکنون قرار است تا همان گروه بازیگران فیلم Central Intelligence، دوباره در فیلم Skyscraper با جانسون یک گروه تشکیل دهند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنوز درباره فیلم Skyscraper، که در آن ستارگانی مثل نوا کمپبل (Neve Campbell) و چین هان (Chin Han) ایفای نقش می‌کنند، اطلاعات زیادی در دست نیست. آن‌چه که ما تاکنون از آن اطلاع داریم، این است که جانسون در نقش شخصی است که سابقا یک مذاکره کننده عملیات‌های گروگان‌گیری بوده است و اکنون یک مشاور امنیتی است که ایمنی آسمان‌خراش‌ها را بررسی می‌کند. داستان این فیلم درحالی پیش می‌رود که یک آسمان‌خراش در شهر هنگ کنگ دچار آتش‌سوزی می‌شود و شخصیت جانسون به خاطر این حادثه، متهم می‌شود. در این بین، نه‌تنها او باید متوجه شود که چه‌کسی واقعا مسئول آتش‌سوزی برج است، بلکه باید خانواده خود را نیز از داخل آن برج نجات دهد.

و حالا یک بازیگر جدید نیز به این فیلم اضافه شده است. این بازیگر پابلو شرایبر است که قبلا در نقش سووینی دیوانه (Mad Sweeney) در سریال American Gods «خدایان آمریکایی» ایفای نقش کرده است.

پابلو شرایبر در نقش سووینی دیوانه در سریال American Gods

پابلو شرایبر در نقش سووینی دیوانه در سریال American Gods

حرفه‌ی شرایبر تا حد زیادی، همیشه در تلوزیون بوده است. او قبل از بازی در نقش جرج مندز (George Mendez) شخصیت زندان بان در سریال Orange is the New Black «نارنجی همان سیاه است» و هم‌چنین در نقش ویلیام لوئیس (William Lewis) شخصیت قاتل روان‌پریش در سریال Law & Order: SVU «نظم و قانون: واحد قربانیان»، در سریال The Wire «وایر» و هم‌چنین در سریال Weeds «علف» نیز ایفای نقش کرده است. او هم‌اکنون برای بازی در فصل دوم سریال American Gods آماده است. او هم‌چنین بعد از حضورش در اولین کار خود، یعنی نمایشنامه Bubble Boy «پسر حبابی» در سال ۲۰۰۱، در چندین فیلم نیز ایفای نقش کرده است، و او اکنون قرار است تا در فیلم Big Bear and Den of Thieves «خرس بزرگ و دنیای دزدان» نیز ایفای نقش کند. اکنون نیز به نظر می‌رسد که او می‌تواند بازی در فیلم Skyscraper را نیز به رزومه‌ی خود اضافه کند.

ما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره شخصیتی که شرایبر قرار است تا در این فیلم ایفا کند، در دست نداریم. اگرچه که، او بیشتر با شخصیت‌های مشکوک و شیطانی شناخته می‌شود. شخصیت او از معاملات غیر قانونی در سریال Weeds، تا شکنجه زندانیان در فیلم Orange is the New Black و هم‌چنین گرفتن شخصیت شادو مون (Shadow Moon) برای مبارزه با او در سریال American Gods، بیشتر تمایل دارد تا مقداری خطرناک باشد. این درحالی است که هیچ تضمینی وجود ندارد که شخصیت شرایبر در فیلم Skyscraper نیز مخالف قانون باشد.

فیلم Skyscraper توسط شرکت جانسون به نام Seven Bucks Productions و توربور (Thurber) و بو فلین (Beau Flynn) توسط شرکت فلین پیکچر (FlynnPictureCo.)، در حال ساخت است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.