پوسترهای جدیدی از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شد

29 July 2017 - 23:00

به تازگی استودیوی «فاکس قرن بیستم» در تازه‌ترین اقداماتش در کمپین تبلیغاتی Kingsman: The Golden Circle «مردان پادشاه: چرخه طلایی»، پوسترهای جدید و جذابی از این فیلم منتشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «مردان پادشاه: چرخه طلایی» توسط متیو وان (Matthew Vaughn) کارگردانی شده است. وان نویسندگی فیلمنامه این فیلم اقتباسی از سری کامیک‌های «مردان پادشاه: سرویس مخفی» را نیز بر عهده داشته است. قسمت اول این سری، یعنی Kingsman: The Secret Service «مردان پادشاه: سرویس مخفی» با استقبال گسترده سینماروها و منتقدان مواجه شد و به موفقیت قابل توجهی دست یافت.

در این فیلم افرادی نظیر تارون اگرتون (Taron Egerton)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، جف بریجز (Jeff Bridges)، هلی بری (Halle Berry)، مارک استرانگ (Mark Strong)، جولین مور (Julianne Moore) و کالین فرث (Colin Firth) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. استودیوی «فاکس قرن بیستم» وعده داده است که «مردان پادشاه: چرخه طلایی» فیلم جاسوسی جذابی از آب در بیاید.

فیلم «مردان پادشاه: چرخه طلایی» به معرفی سازمان مستقل بین‌المللی «مردان پادشاه» می‌پردازد که در بالاترین سطوح اختیارات قرار دارد و هدف نهایی‌اش حفظ امنیت جهان است. در فیلم «مردان پادشاه: چرخه طلایی»، قهرمانان ما با چالش جدیدی مواجه می‌شوند. زمانی که ستاد آن‌ها نابود می‌شود، سرنوشت این سازمان را با سازمان جاسوسی متفقین در ایالات متحده تحت عنوان Stateman آشنا می‌کند که هر دو از یک روز آغاز به کار کرده‌اند. در یک ماجراجویی جدید که قدرت و عقلانیت عاملان آن‌ها به محدودیت می‌رسد، این دو سازمان جاسوسی برای شکست یک دشمن مشترک و بی‌رحم و همچنین نجات جهان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

اکران گسترده فیلم «مردان پادشاه: چرخه طلایی» از تاریخ جمعه ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد و به روی پرده‌های سینماها راه می‌یابد. پوسترهای جدید این فیلم را می‌توانید از زیر مشاهده کنید:

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.