ابهام درباره فیلمنامه‌نویس فیلم Logan Lucky

29 July 2017 - 23:59

از ربکا بلانت (Rebecca Blunt) به عنوان فیلمنامه‌نویس جدیدترین فیلم استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)، یعنی Logan Lucky «لوگان خوش‌شانس» یاد می‌شود؛ اما بر اساس گزارش‌های اخیر، بلانت فیلمنامه‌نویس این فیلم نیست و در واقع همسر سودربرگ یعنی جولز اسنر (Jules Asner) نویسنده این فیلم است. با این حال، سودربرگ این گفته‌ها را رد کرده اما این شایعات همچنان به قوت خود باقی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «لوگان خوش‌شانس» درباره دو برادر با بازی آدام درایور (Adam Driver) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) است که به دلیل مشکلات مالی، تصمیم به دزدی یک ماشین مسابقه‌ای از سری مسابقات «ناسکار» می‌گیرند و برای عملی کردن برنامه‌های خود از دزدی عجیب و غریب با نقش‌آفرینی دنیل کریگ (Daniel Craig) کمک می‌گیرند. رایلی کیئو (Riley Keough)، کتی هولمز (Katie Holmes)، سباستین استن (Sebastian Stan)، کاترین واترسون (Katherine Waterston)، ست مک‌فارلن (Seth MacFarlane) و هیلاری سوانک (Hilary Swank) نیز در فیلم «لوگان خوش‌شانس» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. «لوگان خوش‌شانس» نخستین فیلم سودربرگ پس از فیلم Side Effects «اثرات جانبی» (۲۰۱۳) است.

بر اساس گزارش «THR»، منابع متعددی مدعی شده‌اند که ربکا بلانت، که از آن به عنوان فیلمنامه‌نویس فیلم «لوگان خوش‌شانس» یاد می‌شود، وجود خارجی ندارد و نویسنده این فیلم فرد دیگری است. یکی از این منابع ادعا کرده که جولز اسنر، همسر سودربرگ وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. وی در زمینه نگارش رمان فعالیت می‌کند و پیش از این تجربه نوشتن هیچ فیلمنامه‌ای را نداشته است. از سوی دیگر، برخی معتقدند که خود سودربرگ وظیفه نوشتن داستان این پروژه را عهده‌دار بوده است. اما برخی منابع دیگر مدعی هستند که جان هنسان (John Henson) که چند سال پیش با سودربرگ بر روی یک فیلمنامه با داستانی مشابه با فیلم «لوگان خوش‌شانس» کار می‌کرده، فیلمنامه فیلم مورد بحث را نوشته است.

این قضیه از آنجایی قوت گرفته که خود سودربرگ در گذشته با اسم مستعار بر روی پروژه‌های متعددی کار کرده است. بر اساس گزارش «THR»، از جمله دلایل این مدعا، عدم حضور ربکا بلانت در مکان‌های فیلمبرداری این پروژه و همچنین جلسه‌های مطبوعاتی آن است. همچنین یکی دیگر از موارد مشکوک این است که منتقدان فیلم «لوگان خوش‌شانس»، اطلاعات و بیوگرافی دست‌اندرکاران این فیلم را دریافت نکرده‌اند.

از سوی دیگر، گفته‌های اخیر سودربرگ و عدم مشخص کردن واضح این موضوع، دلیل قوت گرفتن این شایعه است. سودربرگ در جریان مصاحبه‌اش با وب‌سایت «EW» اظهار داشت که یک زن حقیقی فیلمنامه فیلم «لوگان خوش‌شانس» را نوشته است. وی در ادامه مدعی شد که بلانت تمایلی به حضور در جلسه‌های مطبوعاتی این فیلم تا زمان اکران گسترده آن را ندارد.

از آنجایی که سودربرگ علاقه‌مند به رمز و راز است، احتمالاً عدم اظهار نظر شفاف درباره فیلمنامه‌نویس فیلم «لوگان خوش‌شانس» یک حقه تبلیغاتی باشد. وی اخیراً با یک تلفن آیفون اقدام به ساخت یک فیلم کرده است که تا مدتی دیگر پخش خواهد شد. فیلم مورد انتظار «لوگان خوش‌شانس» از روز جمعه ۲۷ مرداد ماه (۱۸ آگوست ۲۰۱۷) به صورت گسترده روانه پرده‌های سینما خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.