فیلم‌برداری فصل دوم سریال Iron fist از ماه دسامبر آغاز خواهد شد

29 July 2017 - 23:46

ساچا داوان‌ (Sacha Dhawan) خبر داد که از این دسامبر همکاری مارول با نتفلیکس در خصوص آغاز فیلم‌برداری سریال Iron Fist آغاز خواهد شد. به دنبال اینکه Daredevil و هم چنین Jessica Jones و Luke Cage هر یک مسیر خودشان را در ساخت سریال‌هایشان پی گرفته‌اند، آغاز سال ۲۰۱۷ را می‌توان متعلق به Iron Fist دانست. بر‌خلاف بقیه سریال‌های مشابه، Iron Fist با نظرات تندی هم از جانب بینندگان و هم منتقدان روبه‌رو شد بر این اساس که معلوم نبود فصل اول این سریال بر حول چه موضوعی تمرکز دارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با‌وجود نظرات و نقد‌های منفی درباره‌ی این سریال، Iron Fist هنوز نقطه قوتی برای شبکه نتفلیکس است. با توجه به این‌که نتفلیکس تمرکز عمده‌اش را بر روی دنیای مارول گذاشته است، این که در کامیک‌کان خبر عرضه فصل دوم سریال Iron Fist را تایید کردند، تعجب بر‌انگیز نبود، با توجه به اینکه قرار است ساخت و فیلم‌برداری این سریال از ماه دسامبر آغاز شود، اینطور به نظر می‌رسد که توسعه این فصل از قبل شروع شده باشد.

ساچا داوان در نقش Davos در فصل اول سریال Iron Fist نقش‌آفرینی کرد، اگر‌چه هنوز تاییدی رسمی مبنی بر حضور شخصیت Davos در فصل جدید ارائه نشده است اما ساچا داوان در مصاحبه‌ای که با ScreenGeek داشت درباره‌ حضور خود در این سریال این گونه بیان کرد که:

فعلا تایید رسمی نشده که من در این فیلم حضور دارم یا نه، اما امیدوارم که فیلم‌برداری را در دسامبر آغاز کنند. با گذر زمان همه چیز عوض می‌شود و مارول از عهده کارش در هر شرایطی به خوبی بر‌می‌آید.

اگر ساخت این فیلم از ماه دسامبر آغاز شود پس می‌توان گفت هنوز چند‌ ماهی برای جذب بازیگران جدید و تغییر در فیلم‌نامه وقت هست. مارول اعلام کرد که Raven Metzner در فصل دوم سریال Iron Fist به جای Scott Buck بازی خواهد کرد. می‌توان گفت که او و تیم جدید نویسندگی این سریال به اندازه کافی وقت دارند تا بتوانند به خوبی از عهده‌ کار‌های خود بربیایند.

اگر طبق گفته داوان فیلم‌برداری این سریال از ماه دسامبر آغاز شود، باید منتظر عرضه آن در اواخر ۲۰۱۸ و یا اوایل ۲۰۱۹ باشیم. ما از قبل می‌دانیم که فیلم‌برداری فصل دوم سریال‌های Jessica Jones و Luke Cage آغاز شده است. همچنین درباره آغاز فیلم‌برداری فصل سوم سریال Daredevil چیزی گفته نشده است هرچند انتظار میرفت که جوری برنامه‌ها را تنظیم کنند که سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه آن باشیم همچنین به نظر نمی‌رسد که ما بتوانیم شاهد عرضه فصل‌های جدید هر چهار سریال در سال ۲۰۱۸ باشیم.

سریال The Defenders در تاریخ ۱۸ آگوست مصادف با ۲۷ مرداد ماه از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد اما تاریخ عرضه فصل‌های جدید سریال‌های Daredevil، Jessica Jones Luke Cage و Iron Fist هنوز اعلام نشده است.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.