گیشه سینما ایران| فروش ۳ میلیاردی «ساعت پنج عصر» در ۸ روز

30 July 2017 - 09:43

 فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» ساخته مهران مدیری به گفته پخش کننده پس از گذشت هشت روز توانست بیش از ۳ میلیارد تومان فروش کند. پس از فیلم مهران مدیری، «اکسیدان» ساخته حامد محمدی، نسبت به سایر فیلم‌های سینمایی در پایان هفته گذشته به فروش بیشتری دست یافت. فیلم «نهنگ عنبر ۲» نیز با احتساب فروش آخر هفته خود، توانست فاصله خود با فروش فیلم سعید سهیلی کم‌تر کند. این فیلم تنها ۷۰ میلیون تومان تا رکورد «گشت ۲» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران فاصله دارد.

پا تو کفش من نکن

کمدی «پا تو کفش من نکن» ساخته حسین فرحبخش که این روزها زمزمه‌هایی در مورد تحریم آن در سالن‌های وابسته به حوزه هنری شنیده می‌شود، از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد. در این فیلم رضا ناجی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری، علی صادقی، سیروس گرجستانی و… به ایفای نقش می‌پردازند. عبدالله علیخانی، تهیه کننده و پخش کننده «پا تو کفش من نکن» فروش این فیلم سینمایی در سه روز اول اکران آن را ۶۰ میلیون تومان اعلام می‌کند.

ساعت پنج عصر

اولین فیلم سینمایی مهران مدیری از ۳۰ تیرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. به گفته پخش‌کننده «ساعت پنج عصر»، این فیلم سینمایی پس از گذشت ۸ روز، ۳ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان فروش کرده است. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد این فیلم سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته را به ترتیب ۴۱۰ و ۴۸۰ میلیون تومان اعلام می‌کند.

کارگر ساده نیازمندیم

«کارگر ساده نیازمندیم» منوچهر هادی که در آن آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سحر قریشی، بهرام افشاری، مهران احمدی و… به ایفای نقش می‌پردازند، از چهاردهم تیر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری درآمد این فیلم تا پایان شب گذشته را ۳۲۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. «کارگر ساده نیازمندیم» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۰ و ۱۲ میلیون تومان فروش کرد.

اکسیدان

کمدی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی، با بازی جواد عزتی، امیر جعفری، لیندا کیانی، شبنم مقدمی، شقایق دهقان و… از ۳۰ خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش «اکسیدان» تا پایان شب گذشته را ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۱۰ و ۲۲۰ میلیون تومان فروش کرد.

رگ خواب

فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله با بازی لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا و… که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد از ۲۷ خرداد ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته ۳میلیارد و ۸۰ میلیون تومان فروش کرده است. «رگ خواب» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۳۶ و ۷۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

زیر سقف دودی

آخرین ساخته سینمایی پوران درخشنده با بازی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست و… از هفدهم خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. «زیر سقف دودی» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۳۸ و ۴۲ میلیون تومان فروخت.

نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا

«نهنگ عنبر ۲» که این روزها بیشترین شانس را برای رسیدن به رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران دارد، تا پایان شب گذشته ۱۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم کمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۹۸ و ۱۰۳ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.