فصل ۲۱ سریال South Park در ماه سپتامبر پخش خواهد شد

هفته پیش ما متوجه شدیم که بازگشت سریال Broad City «شهر بزرگ» که به نویسندگی ایلان گلیزر (Ilana Glazer) و عبی جیکوبسون (Abbi Jacobson) است، تا ماه سپتامبر به تاخیر افتاده است. در کنار این اتفاق، به نظر می‌رسد که سازندگان سریال South Park «پارک جنوبی» نیز دنباله‌دار این حرکت شده‌اند و فصل بیست و یکم این سریال انیمیشن، قرار است تا با یک ماه تاخیر، در ماه سپتامبر پخش شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

درحالی‌که اخیرا شبکه Comedy Central (کمدی مرکزی) اعلام کرد که، پخش فصل چهارم سریال Broad City از تاریخ ۲۳ آگوست، به تاریخ ۱۳ سپتامبر انتقال یافته است؛ اکنون این شبکه، این خبر را نیز تایید کرد که انیمیشن سریال South Park نیز مانند سریال Broad City، به ماه سپتامبر منتقل خواهد شد. هنوز هیچ دلیل واضحی برای این تغییرات داده نشده است.

ما می‌دانیم که فصل بیست و یکم این سریال قرار است تا به اصول اولیه‌ی خود برگردد و کمترین تاکید را بر تفسیرات سیاسی داشته باشد. هم‌چنین این سریال قرار است تا در سال ۲۰۱۹ پس از یک وقفه، مجددا پخش شود؛ پس تعجب نکنید.

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، برای اطلاعات بیشتر درباره فصل بیست و یکم سریال انیمیشن South Park، با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    حیف !
    اما من هنوز سوالم اینه بعد از اینکه ترامپ و طرفدارشو ترور سخصیتی کرد و با اون پایان فصل ۲۰ چجوری میخواد ادامه بده فصل ۲۱ رو :)