کیت بلانشت خواهان تداوم حضور بازیگران زن در نقش شخصیت‌های شرور جهان سینمائی مارول است

30 July 2017 - 23:59

کیت بلانشت (Cate Blanchett) امیدوار است که نقشش به عنوان نخستین شخصیتِ زن شرور در جهان سینمائی مارول، راه را برای دیگر بازیگران زن برای بر عهده گرفتن چنین نقش‌هایی نظیر هلا (Hela) در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» باز کند. این نخستین باری است که بلانشت در فیلمی ابرقهرمانانه به ایفای نقش می‌پردازد. ثور با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) با همراهی هالک/بروس بنر با بازی مارک روفالو (Mark Ruffalo)، مبارز آزگارد، والکیری با بازی تسا تامپسون (Tessa Thompson) و حتی برادرخوانده‌اش لوکی با نقش‌آفرینی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در فیلم «ثور: راگناروک» تلاش دارند تا هلا را از رسیدن هدفش که نابودی آزگارد است، باز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کیت بلانشت پس از اتمام رویداد کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۷ که «مارول» حضور فعالی در آن داشت، با وب‌سایت «E! News» گفتگو کرده و در آن ابراز امیدواری کرده است که به زودی دیگر شخصیت‌های زن شرور حاضر در کامیک‌های مارول، به پرده‌های بزرگ سینما راه یابند. وی ادامه داد که اگرچه شخصیت‌های زن شرور زیادی در کامیک‌های مارول وجود دارند، اما این استودیوی در آوردن آن‌ها به روی پرده‌های سینما کوتاهی کرده است. وی اظهار کرد:

من متوجه نشدم… من نخستین شخصیت شرور زن از مارول بودم که بر روی پرده‌های بزرگ سینما ظاهر خواهم شد. من کر می‌کردم که شخصیت‌های زن شرور زیادی در کامیک‌های مارول وجود دارد – که البته اینطور نیست و واقعیت چیز دیگری است -. اما آن‌ها (مارول) در آوردن این [شخصیت‌های شرور] به روی پرده، کوتاهی کرده‌اند. بنابراین امیدوار هستم که در آینده شخصیت‌های زن شرور زیادی وجود داشته باشند.

این در حالی است که در فیلم‌های دیگر «مارول»، بازیگران مرد نقش شخصیت‌های شرور آن‌ها را ایفا می‌کنند. در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش وولچر (Vulture) و کرت راسل (Kurt Russell’) در نقش اگو (Ego) ظاهر شدند. از سوی دیگر، در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز جاش برولین (Josh Brolin) وظیفه ایفای نقش شخصیت تانوس (Thanos) را بر عهده دارد.

فیلم «ثور راگناروک» که توسط تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردانی شده است، از روز جمعه ۱۲ آبان ماه (۳ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.