تصویر مفهومی اسکرول‌ها در فیلم Captain Marvel منتشر شد

1 August 2017 - 09:00

هفته گذشته و در جریان رویداد کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۷، کوین فیگ (Kevin Feige)، رئیس استودیوی «مارول»، نخستین جزئیات از فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» را منتشر ساخت. به موجب همین امر، مشخص شد که اسکرول‌ها (Skrulls) شخصیت‌های شرور این فیلم خواهند بود. اخیراً جرد اس. مارانتز (Jerad S.Marantz)، نخستین تصویر مفهومی از اسکرول‌ها را که به طور اختصاصی برای این فیلم طراحی کرده، در اینستاگرام خود منتشر ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

شایان ذکر است که مارانتز در بخش توضیحات این تصویر به طور مشخص به سوپر-اسکرول اشاره کرده است؛ شخصیتی که توانایی‌هایش ترکیبی از قدرت‌های چهار شگفت‌انگیز است. با این حال، از آنجایی که استودیوی «مارول» حقوق سری کامیک‌های چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) را در اختیار ندارد، مشخص نیست که سوپر-اسکرول در فیلم «کاپیتان مارول» چه قابلیت‌هایی را خواهد داشت. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

علاوه بر مشخص شدن نخستین جزئیات از داستان فیلم «کاپیتان مارول»، رسماً تائید شد که ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، بازیگر نقش نیک فوری (Nick Fury)، در این فیلم حضور خواهد داشت اما اینبار هر دو چشمش سالم هستند چراکه وقایع فیلم «کاپیتان مارول» در دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت. مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم مورد بحث از سال آینده میلادی در لس آنجلس و کالیفرنیا آغاز خواهد شد.

آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) وظیفه کارگردانی این فیلم را با هنرنمایی بری لارسون (Brie Larson) در نقش اصلی، بر عهده خواهند داشت. کوین فیگ وظیفه تولید «کاپیتان مارول» را بر اساس فیلمنامه‌ای از مگ لِفاو (Meg LeFauve) و نیکول پرلمن (Nicole Perlman) عهده‌دار است. لوئیس د اسپاسویتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso) و جاناتان شوارتز (Jonathan Schwartz) در کنار استن لی (Stan Lee) از استودیوی «مارول» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند.

فیلم «کاپیتان مارول» از تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌ها خواهد آمد.

منبع : Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.