شرکت Bleecker Street حقوق فیلم High Wire Act را بدست آورد

1 August 2017 - 10:00

پخش‌کننده‌ای نیویورکی، حقوق فیلمی جدید در ژانر هیجان‌انگیز را که توسط تونی گیلروی (Tony Gilroy) نوشته شده است، بدست آورد. شرکت Bleecker Street هزینه ساخت فیلم High Wire Act به کارگردانی برد اندرسون (Brad Anderson) و با هنرنمایی جان هَم (Jon Hamm) و رزمند پایک (Rosamund Pike) را تامین خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم هیجان‌انگیز سیاسی بر روی زندگی یک دیپلمات بلندپایه آمریکایی تمرکز دارد که در دهه ۱۹۷۰، پس از مرگ همسرش، کشور لبنان را ترک می‌کند. حدود ده سال بعد، وی برای انجام ماموریتی از سوی سازمان «CIA» انتخاب می‌شود؛ ماموریتی که تنها او قادر است آن را انجام دهد.

افراد دیگری از جمله دین نوریس (Dean Norris)، مارک پلگرینو (Mark Pellegrino)، لری پاین (Larry Pine)، شیا وایگهام (Shea Whigham)، آلُن مونی ابوتبول (Alon Moni Aboutboul)، ایدر چندر (Idir Chender) و جانی کوین (Jonny Coyne) نیز در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مایک وبر (Mike Weber) از «رادار پیکچرز»، گیلروی، و شیوان راوات (Shivani Rawat) و مونیکا لوینسون (Monica Levinson) از «ShivHans Pictures» این فیلم را تولید خواهند کرد. تد فیلد (Ted Field) و استیو سائتا (Steve Saeta) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش خواهند داشت.

شرکت Bleecker Street تاکنون با استودیوی «ShivHans Pictures» در انتشار فیلم‌هایی نظیر Captain Fantastic «کاپیتان خارق‌العاده»، Trumbo «ترامبو» و Danny Collins «دنی کالینز» همکاری داشته است.

اندرو کارپن (Andrew Karpen)، رئیس شرکت Bleecker Street در این خصوص ابراز داشت:

فیلم برد از آن دسته فیلم‌هایی است که نیاز به تماشاگرانی باهوش و مشتاق دارد. لحن، شخصیت و حقیقتی درست، لحظات تکان‌دهنده‌ای را شکل خواهد داد.

راوات نیز در خصوص این همکاری چنین اظهار داشت:

این واقعاً شگفت‌انگیز است که باید باری دیگر با اندرو و تیمش همکاری کنیم. Bleecker Street بهترین خانه برای این فیلم است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا ارتطامان را با آن‌ها حفظ کنیم.

فیلم High Wire Act هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenDaily

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.