تاریخ اکران فیلم Last Flag Flying جلو افتاد

1 August 2017 - 11:00

استودیوی «لاینزگیت» تاریخ اکران فیلم Last Flag Flying «آخرین پرچم برافراشته» که توسط ریچارد لینکلتر (Richard Linklater) کارگردانی شده است را از جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) به جمعه ۱۲ آبان (۳ نوامبر) تغییر داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

البته پیش از اکران گسترده «آخرین پرچم برافراشته»، نمایش محدودی برای این فیلم درام در نظر گرفته شده است؛ نخستین نمایش این فیلم در پنجاه و پنجمین دوره رویداد فیلم نیویورک (NYFF) خواهد بود که این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه ۶ مهر ماه (۲۸ سپتامبر) آغاز به کار خواهد کرد.

استودیوی «آمازون» وظیفه تامین هزینه ساخت این فیلم را بر عهده داشته و «فیلم‌نیشِن» نیز پخش بین‌المللی آن را عهده‌دار است.

در آخرین فیلم لیکلتر بازیگرانی از جمله استیو کارل (Steve Carell)، برایان کرنستون (Bryan Cranston) و لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) در نقش سه جانباز نیروی دریایی در جنگ ویتنام هنرنمایی می‌کنند. در فیلم «آخرین پرچم برافراشته»، سه فرد یاد شده بار دیگر برای مراسم خاکسپاری فرزند شخصیت کارل در این فیلم که در جنگ عراق کشته شده است، با یکدیگر همراه می‌شوند.

کارل، کنستون و فیشبرن، نسخه‌های قدیمی شخصیت‌هایی که در درام The Last Detail «آخرین جزئیات»، محصول سال ۱۹۷۳ میلادی به کارگردانی هال اشبی (Hal Ashby)، توسط رندی کواید (Randy Quaid)، جک نیکلسون (Jack Nicholson) و اتیس یانگ (Otis Young) بازی شده‌اند را به تصویر خواهند کشید.

منبع : Screendaily

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.