جو روسو: همه چیز در MCU برای Avengers: Infinity War محیاست

1 August 2017 - 12:32

جو روسو (Joe Russo) دستیار کارگردان فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) در مورد سخت‌ترین بخش کار در مراحل ساخت فیلم برای او، برادرش آنتونی (Anthony) و فیلم‌نامه نویسان کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفن مک فیلی (Stephen McFeely) صحبت کرد. استودیو مارول در حال آماده‌سازی بلندپروازانه ترین فیلم خود یعنی Avengers: Infinity War برای اکران به موقع در سال آینده است. Infinity War نه تنها بزرگترین اثر تاریخ سینماست، بلکه مارول زمان ارزشمند خود را در طول سال‌ها برای این فیلم گذاشته است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

علی‌رغم این‌که بیشتر شخصیت‌ها قبلا معرفی شده اند، Infinity War باید برای هر کدام از آن‌ها زمانی را برای درخشش اختصاص دهد، و همچنین راهی برای نمایش جاش برلین (Josh Berlin) در نقش تانوس (Thanos) به هواداران  که بعد از سال‌ها در این فیلم حضور پیدا کرده است، بیابد.

جو روسو اخیرا با Comicbook.com در مورد گردآوری داستان‌ها و شخصیت‌های مختلف در Infinity War به گونه‌ای منسجم و قابل فهم صحبت کرده بود و نشان داد که این سخت‌ترین بخش فیلم بوده است. وی گفت:

همه چیز برای Infinity War در حال تنظیم شدن است. هر داستانی از هر فیلم مارول که تا کنون دیده‌اید در اینجا تحقق پیدا می‌کند، زیرا همه‌ی شخصیت‌ها از تمامی مجموعه‌ها در این فیلم دور هم جمع می‌گردند. این سخت‌ترین بخش کار برای ما بود که همه را باهم نشان دهیم، اما خوش بختانه ما مارکوس و مک فیلی را داریم. آن‌ها در کنار هم بی‌نظیر‌اند. آنها فیلم‌نامه‌ی Winter Soldier (سرباز زمستان) و Civil War (جنگ داخلی) را برای ما نوشتند و اکنون فیلم‌نامه‌ی هر دو فیلم Avengers را می‌نویسند. من فکر می‌کنم روحیه‌ای بسیار قوی بین آن دو و همچنین من و برادرم شکل گرفته است.

بهترین هدفی که Infinity War به سمت آن می‌رود، جدای از سابقه‌ی خارق‌العاده‌ی فیلم‌های مارول تا کنون، این است که تمام پایان‌های غم انگیز Infinity War، در فیلم سال ۲۰۱۹ یعنی Avengers 4 خاتمه می‌یابد. این به آن معنی است که جو و آنتونی روسو قادر خواهند بود نقطه‌ی اوج فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول را در دو فیلم جداگانه به نمایش بگذارند. اگرچه کار بسیار سختی برای مارول خواهد بود.

با این حال تعداد اندکی از کارگردانان و نویسندگان قادر خواهند بود مانند جو و آنتونی روسو، کریستوفر مارکوس و استفن مک فیلی از پس Infinity War برآیند. این چهار نفر فیلم سال گذشته‌ی Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) که از نظر بسیاری اندیشمندان غیرممکن به نظر می‌رسید را پس از فیلم Captain America: Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی)ساختند. بنابراین اگر مارول Avengers 3 ,4 را بتواند با همین رضایت بخشی تولید کند، می‌توان گفت هر کار دیگری از دستش بر می‌آید.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.