بخش‌هایی از فیلم‌برداری Avengers 4 در توکیو خواهد بود

1 August 2017 - 17:51

گزارشی جدید از The Avengers 4 (انتقام جویان ۴) حاکی از آن است که صحنه‌هایی از فیلم در توکیو ژاپن فیلم برداری می‌گردد. البته این موضوع کاملا واضح نیست. Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) ثابت کرده است بزرگترین فیلمی خواهد بود که استودیو مارول تا به حال پخش کرده است. این فیلم نقطه‌ی اوج تمام فیلم‌هایی است که دنیای سینماتیک مارول از زمان فیلم Iron Man (مرد آهنی) در سال ۲۰۰۸ تا بحال ساخته است. همچنین یکی از بزرگترین اثرهای سینمایی جهان است و تمامی شخصیت‌های دنیای سینماتیک مارول از ابتدا را دور هم جمع کرده است. با توجه به تهدید تانوس (Thanos) با بازی جاش برلین (Josh Berlin) برای جهان، حجم بزرگ کار این فیلم توجیه می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم سال آینده‌ی مارول یعنی Infinity War، اولین بخش از رویارویی تانوس با قهرمانان دنیای سینماتیک مارول خواهد بود و فیلم چهارم انتقام جویان که بدون عنوان است، دقیقا یک‌سال بعد از Infinity War قرار است اکران شود.

به دنبال ظهور برخی از شایعات اولیه از چندین هفته‌ی پیش، توییتر Atlanta Filming (که تقریبا در همه‌ی فیلم‌های مارول وضعیت پشت صحنه را ارائه می‌کند) اخیرا تایید کرده است که بخش‌هایی از فیلم‌برداری Avengers 4 در توکیو انجام خواهد شد.

در حالی که این موضوع اعتبار شایعات را رسما تصدیق نمی‌کند، شواهد نشان می‌دهد که تیم بازیگری Avengers 4 به تعدادی گانگستر و مشتری کافه‌ی ژاپنی نیاز دارد. البته هیچ نشانه‌ای از وجود یک باند یاکوزایی در فیلم، در هفته‌های گذشته منتشر نشده است. با توجه به اینکه شایعات مبنی بر آن است که احتمالا در Avengers 4 یاکوزا مشاهده می‌کنیم، اما این خبر که بخشی از فیلم‌برداری در توکیو است، تاییدی رسمی برای حضور یاکوزا در فیلم نیست. با تمام این‌ها، هنوز صحبتی از اینکه علت فیلم‌برداری در توکیو چیست، به میان نیامده است.

اما این موضوع که Avengers: Infinity War در چندین جای دنیا فیلم‌برداری شده است، می‌تواند نوید این را دهد که چه اندازه مقیاس کار این دو فیلم آینده‌ی انتقام جویان، بزرگ است.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.