هومن حاجی‌عبداللهی: پایتختی‌ها هیچ‌وقت به خودشان مغرور نمی‌شوند

2 August 2017 - 10:31

هومن حاجی‌ عبداللهی که این روزها در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» ایفای نقش می‌کند، یکی از دلایل موفقیت مجموعه سریال‌های «پایتخت‌»‌ را این ویژگی دانست که عوامل این مجموعه هیچ‌وقت به خودشان مغرور نمی‌شوند.

این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا مجموعه سریال‌های «پایتخت» را پُرمخاطب برشمرد و گفت:

فکر می‌کنم یکی از دلایل موفقیت مجموعه‌های «پایتخت‌»‌ این است که عوامل این سریال هیچ‌وقت به خودشان مغرور نمی‌شوند و وقتی قرار است فصل جدیدی را کلید بزنند، همچنان مثل همان فصل اول سخت‌گیر هستند، توقع‌شان بالاست و با وسواس بیشتری پیش می‌روند. فکر می‌کنم همین موضوع هم باعث شده که هر فصل جدید «پایتخت» پُربیننده‌تر از فصل‌های قبلی باشد و باز هم مردم بخواهند که فصل جدید آن ساخته شود.

حاجی‌عبداللهی همچنین درباره دو سال دوری از مجموعه «پایتخت» و نزدیک شدن دوباره به نقش «رحیم» در این مجموعه اظهار کرد:‌

آن‌قدر با این نقش عجین هستم که بعد از گذشت دو سال برای ایفای دوباره آن مشکلی ندارم؛ البته برخی تکیه‌کلام‌ها برای شخصیت‌ها طراحی شده است که مردم آنها را دوست دارند و فراموش‌کردنی و حذف‌شدنی نیستند؛ اما قطعاً برای اینکه به تکرار نیفتم و همچنان برای مخاطبان جذاب باشم با تکیه بر فیلمنامه و مشورت با آقایان تنابنده و مقدم، ویژگی‌های جدیدی برای شخصیت‌ طراحی می‌کنیم.

این بازیگر با اشاره به فیلمنامه مجموعه‌های «پایتخت» یادآور شد: برای ایفای نقش حتماً به فیلمنامه تکیه می‌کنم، چون بسیار جزئی به شخصیت‌ها، دیالوگ‌ها و موقعیت‌ها می‌پردازد. علاوه بر این پیش از اینکه جلوی دوربین برویم در جلسات دورخوانی، دیالوگ‌ها و بداهه‌گویی‌ها را بار دیگر با آقای تنابنده مشخص می‌کنیم.

حاجی‌عبداللهی با تأکید بر اینکه برای ایفای نقش خود بسیار به متن وفادار است، گفت:‌

اگر لازم باشد موردی را کم یا زیاد یا تکیه‌کلام یا حرکتی را اضافه کنیم، با تعامل این اتفاق می‌افتد. برای شخصیت رحیم می‌توان گفت حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بداهه‌گویی وجود دارد که در جلسات دورخوانی مطرح می‌شود.

او در پایان به سریال «پایتخت ۵»‌ اشاره و اظهار کرد:‌

با توجه به قصه فوق‌العاده جالبی که در این فصل وجود دارد، فکر می‌کنم مردم این فصل را بسیار جذاب‌تر از چهار فصل گذشته بدانند و این به خاطر وسواس گروه است که تا این لحظه کسی خاطر جمع جلوی دوربین نرفته است و فکر نکرده که می‌توان هر کاری کرد و هر حرفی زد به حساب اینکه چون «پایتخت» است مردم می‌بینند و خوششان می‌آید.

منبع: ایسنا

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.