ژاومه کویت-سرا کارگردانی فیلم Jungle Cruise را بر عهده گرفت

2 August 2017 - 03:00

ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) برای کارگردانی پروژه‌ای پر هزینه‌ای با استودیوی «دیزنی» به توافق رسیده است. این پروژه، نخستین فیلم سطح بالای این کارگردان اسپانیایی در طول دوران حرفه‌ایش است. کویت-سرا همانند دیگر کارگردانان هالیوود، کار خود را با ساخت فیلم‌های مستقل و کم هزینه آغاز کرد و در نخستین تجربه‌اش، نسخه بازسازی شده فیلم ترسناک House of Wax «خانه موم» (۲۰۰۵) میلادی به روی پرده برد که با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد. پس از آن، وی فیلم Orphan «یتیم» را در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه کرد که بیش از چهار برابر بودجه ۲۰ میلیون دلاری‌اش از گیشه‌های جهانی درآمد کسب کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کویت-سرا، سال گذشته میلادی فیلم The Shallows «امواج» را بر روی پرده‌های سینماها داشت که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه فروخت. از چندی پیش شایعاتی مبنی بر مذاکره استودیوی «برادران وارنر» با وی جهت کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲» در سطح اینترنت دست به دست شد که اینک مشخص شده است که کویت-سرا کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد گرفت. بر اساس گزارش «ددلاین»، کویت-سرا با استودیوی «دیزنی» مبنی بر بدست گرفتن سکان هدایت فیلم اکشن/ماجراجویی Jungle Cruise «جنگل کروز» با هنرنمایی دواین جانسون (Dwayne Johnson) – ملقب به The Rock – به توافق رسیده است.

مانند دیگر فیلم‌های سینمائی «دیزنی»، «جنگل کروز» نیز بر پایه جاذبه‌های کلاسیک پارک دیزنی استوار است. با این وجود، هنوز جزئیاتی از داستان و دیگر عوامل این فیلم پر هزینه در دست نیست. فیلمبرداری فیلم «جنگل کروز» از سال آینده میلادی به جریان خواهد افتاد اما هنوز تاریخ اکران مشخصی برای این پروژه اعلام نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.