چرا ادریس البا و متیو مک‌کانهی به Dark Tower پیوستند

2 August 2017 - 19:23

ادریس البا (Edris Elba) و متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) دلایل خود را برای پیوستن به The Dark Tower (برج تاریک). این فیلم اقتباسی از مجموعه داستان‌های استفن کینگ (Stephen King) است که در ده سال گذشته مراحل مختلف توسعه را پیموده است و کارگردانان و تهیه‌کنندگانی مثل جی جی آبرامز (J.J. Abrams) . ران هاوارد (Ron Howard) به این پروژه پیوستند. در  سال ۲۰۱۵، شرکت Sony Pictures اعلام کرد تا برای پخش فیلم در اوایل ۲۰۱۷ همکاری خواهد کرد. هر چند این فیلم تا آگوست ۲۰۱۷ با تاخیر همراه شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مدت کوتاهی پس از انتشار آگهی فیلم، مک‌کانهی بعنوان اصلی ترین شخصیت شرور، یعنی والتر اودیم (Walter oDim) به فیلم پیوست. طرفداران استفان کینگ می‌توانند این شخصیت را مثل راندال فلگ (Randall Flagg)، ضد قهرمانی که در سریال Dark Tower ظاهر شد تصور کنند. البا نیز نقش قهرمان داستان را در قالب یک تفنگدار، بازی خواهد کرد. در واقع مهم‌ترین نقش و آخرین تفنگداری که جان سالم به در می‌برد. اگرچه این نقش‌ها متفاوت از نقش‌ قبلی هر دو بازیگر است، اما هواداران زیادی این انتخاب بازیگری را تحسین کردند، از جمله خود کینگ.

در یک مصاحبه با CinemaBlend پیش از اکران فیلم The Dark Tower در آخر همین هفته، البا و مک‌کانهی اذعان کردند که یکی از دلایل اصلی آن‌ها برای پیوستن به فیلم نیکولای آرکل (Nikolaj Arcel)، توانایی بالقوه‌ی فیلم برای تبدیل شدن به یک مجموعه فیلم است. در زیر صحبت‌های البا را در مورد این انتخاب می‌بینیم:

چیزی که من را به این فیلم کشاند، فرصتی برای ایجاد یک کار اصیل و یک ورزش قوه‌ی تخیل برای مخاطبان است. چه شما کتاب را بخوانید چه خیر. ایفای نقش بعنوان یک قهرمان تفنگدار برای من اولویت اول بود. جدا ازینکه دوست داشتم با متیو (مک‌کانهی) و نیک (آرکل) و تیم سونی کار کنم، اینکه یک فیلم جدید، ایده‌ی نو، مفهوم تازه، قهرمان جدید و یک مجموعه‌ فیلم تازه پیش رو است بسیار جالب بود.

مک‌کانهی اخیرا گفته است که از Marvel و DC پیشنهاد کار دریافت کرده است ولی او دست رد به سینه‌ی هر دو زده است. این به آن معنا نیست که او از فیلم‌های آن‌ها خوشش نمی‌آید، بلکه او می‌خواست به پروژه‌ای ملحق شود که از ابتدا تا انتها حضور داشته باشد؛ نه اینکه در وسط کار وارد شود. وی گفت:

مجموعه‌هایی در اطراف وجود دارد و پیشنهادهایی نیز می‌شود. من حتی یکی از آن‌ها را دوست داشتم، اما حس کردم شخصیت‌هایی که به من پیشنهاد می‌گردد نوعی اصلاحیه برای داستان است، چرا که آن‌ها قبلا موفق شده‌اند. تا اینکه پیشنهاد این فیلم را روی میز دیدم و گفتم، وای، این یک کار اصیل است. همکاری با ادریس، نیکولای، شرکت سونی و دیگران و اینکه ما قصد داشتیم از ابتدا شروع کنیم فوق‌العاده بود. ما اولین کسانی هستیم که به شما The Dark Tower را ارائه می‌کنیم و اگر موفق شویم می‌توانیم فیلم بعدی را بسازیم.

پس از همه‌ی این‌ها هواداران زیادی منتظر هستند تا فیلم The Dark Tower در آخر هفته اکران شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.