آکیوا گولدزمن دیگر فیلم‌های Transformers را نخواهد نوشت

3 August 2017 - 14:24

آکیوا گولدزمن (Akiva Goldsman) فیلم نامه نویسی که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیز شد، دیگر با دنیای فیلم‌های Transformers (تبدیل شوندگان) از  شرکت Paramount Pictures همکاری نمی‌کند. مجموعه فیلم‌های Transformers در سطح فیلم‌های برتر این استودیو قرار دارند و این امر عمدتا به دلیل کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) از زمان اولین فیلم Transformers در سال ۲۰۰۷ است. مدت کوتاهی پس از فیلم Transformers: Age of Extinction (تبدیل شوندگان: عصر انقراض) از مایکل بی، که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، استودیو تصمیم گرفت مجموعه فیلم‌های Transformers را به یک جهان سینمایی گسترش دهد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به منظور گسترش سری Transformers، پارامونت (Paramount) تصمیم به استخدام آکیوا گولدزمن گرفت و او را در اتاق نویسندگی که شامل نویسندگان و فیلم‌سازان برتر هالیوود از جمله زک پن (Zack Penn)/ انتقام جویان (Avengers)، رابرت کرکمن (Robert Kirkman)/ مردگان متحرک (The Walking Dead)، استیون دنایت (Steven DeKnight)/ دردویل (Daredevil)، کن نولان (Ken Nolan)/ فیلم Black Hawk Down، جف پینکر (Jeff Pinker)/ سریال Lost و دیگران بود، جای داد. آن‌ها درکنار هم فیلم‌نامه‌ی بیش از دوازده فیلم را نوشتند. Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) اولین فیلمی بود که از این اتاق نویسندگی بیرون آمد و سال آینده نیز Bumblebee (بامبل‌بی) اولین فیلم از سری فرعی تبدیل شوندگان خواهد بود. به نظر می‌رسد که Bumblebee و فیلم سال ۲۰۱۹ تبدیل شوندگان یعنی Transformers 6 آخرین فیلم‌هایی خواهند بود که با دخالت این اتاق نویسندگی منتشر می‌شوند.

گولدزمن که دستیار نویسنده‌ی داستان برای فیلم The Last Knight بود، مشغول توسعه‌ی مجموعه‌ی Star Trek: Discovery بوده است. در یک مصاحبه با Film/، این نویسنده اعلام کرد که دیگر با اتاق نویسندگی Transformers همکاری نمی‌کند. هنگامی که از او پرسیده شد آیا هنوز با Transformers کار می‌کنید، گولدزمن گفت: خیر.

این خبر از جانب تولید کننده‌ی مجموعه یعنی لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo Di Bonaventura) آمده است. هدف اصلی استودیو از جمع‌آوری نویسندگان برتر برای گسترش این مجموعه فیلم، این بود که آن‌ها ببینند چگونه خواهند توانست دنیای این فیلم را فراتر از داستان‌های معمول، گسترش دهند؛ به طوری که دوره‌ی زمانی شاه آرتور و همچنین جنگ جهانی دوم در The Last Knight دیده می‌شود.

 اما فیلم Bumblebee از تراویس نایت (Travis Knight) که در آن هیلی استینفلد (Hailee Steinfeld)، جان سینا (John Cena) و جورج لندبرگ (Jorge Lendborg) بازی خواهند کرد، در سال ۱۹۸۷، بیست سال قبل از اتفاقات اولین فیلم، دنبال می‌شود. هنوز مشخص نیست استودیو پارامونت چه برنامه‌ای برای آینده‌ی این سری در نظر دارد، اما فعلا آن‌ها برای فیلم بدون عنوان Transformers 6 در ماه ژوئن ۲۰۱۹ برنامه دارند. از آنجا که مایکل بی، قصد جدا شدن از این مجموعه فیلم را دارد، این استودیو باید به فکر یک کارگردان جدید برای فیلم ششم خود باشد. شاید یک کارگردان جدید، جان تازه‌ای به مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان بدهد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.