قرار است تا یک فیلم براساس فیلم‌نامه The Claim اثر دیمین شزل، ساخته شود

4 August 2017 - 09:06

کار دیمین شزل (Damien Chazelle) به عنوان یک کارگردان، کاملا تثبیت شده است – توسط فیلم‌های موزیکال و عاشقانه‌ی او – ولی کار او به عنوان فیلم‌نامه‌‌نویس، کمی بیشتر از شغل کارگردانی او الهام بخش است. دیمین شزل به عنوان فیلم‌نامه‌نویس، تاکنون آثار بزرگ و موفقی چون Grand Piano «پیانو بزرگ»، ۱۰ Cloverfield Lane «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» و The Last Exorcism Part II «آخرین جن‌گیری قسمت دوم» را در کارنامه خود ثبت کرده است. اکنون نیز یکی دیگر از فیلم‌نامه‌های شزل، یعنی فیلم‌نامه The Claim «ادعا»، در دست توسعه است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کسی که قرار است این فیلم‌نامه شزل را به یک فیلم تبدیل کند، اریکسون کر (Ericson Core) خواهد بود. اریکسون کسی است که تابه‌حال فیلم‌های Invincible «شکست ناپذیر» و بازساری فیلم Point Break «نقطه فروپاشی» را کارگردانی کرده است.

در ادامه خلاصه‌ای از انتشار مطبوعاتی این خبر را برای‌تان قرار می‌دهیم:

روند ساخت تریلر این فیلم آغاز شده است. این فیلم یک پس‌زمینه‌ی کاملا جنایی دارد و در مرکز داستان این فیلم‌نامه، یک پدر قرار دارد؛ او باید این مسئله را کشف کند که، دختر ربوده شده‌اش در کجا قرار دارد، و در همین حال نیز او با ادعاهای مبهم و اسرارآمیز یک زوج جوان نیز به شدت درگیر می‌شود؛ آن زوج ادعا می‌کنند که آن دختر ربوده شده، فرزند آنان است.

باید توجه داشته باشید که، شزل به عنوان یک نویسنده فیلم‌نامه، کاملا غیر قابل پیش‌بینی است و به میزان زیادی از ژانرهای کارآگاهی آشنای او (به عنوان یک کارگردان) دور می‌شود. این‌را نیز باید بدانید که، پروژه‌ی بعدی شزل، که او به عنوان کارگردان در آن پروژه همکاری می‌کند نیز، برای او کمی مانند عزیمت برای آغاز یک سفر و ماجراجویی بزرگ است؛ پروژه‌ی بعدی او فیلم First Man «اولین مرد» است که درباره زندگی‌نامه‌ی نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) است؛ یعنی درباره اولین فضانوردی که توانست بر روی ماه قدم بگذارد (جالب است بدانید که ستاره‌ی فیلم La La Land «لا لا لند»، یعنی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) قرار است تا در این فیلم ایفای نقش کند). این فیلم (یعنی فیلم First Man) در پاییز سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود که با توجه به زمان انتشار آن می‌شود فهمید که سازندگان این فیلم، توجه ویژه‌ای نیز به جوایز متعدد دارند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند. پروژه فیلم The Claim نیز قرار است تا امسال شروع شود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.