تاریخ اکران فیلم Pacific Rim: Uprising به تعویق افتاد

4 August 2017 - 10:00

اینطور که پیداست، علاقه‌مندان فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام» برای تماشای دنباله این فیلم بر روی پرده‌های سینما، باید یک ماه بیشتر از تاریخ قبلی اعلام شده صبر کنند. به تازگی، استودیوی «یونیورسال» خبر از تعویق اکران گسترده فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» تا ماه مارس ۲۰۱۸ میلادی داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» مراحل ساخت پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. ابتدا قرار بود که همانند فیلم نخست، خود گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد اما پس از تاخیرهای متعدد و لغو شدن پروژه در بازه‌ای، نهایتاً این استیون اس. دی‌نایت (Steven S. DeKnight) بود که سکان هدایت این پروژه را برای اکران در روز جمعه ۴ اسفند ماه (۲۳ فوریه ۲۰۱۸) بدست گرفت. از جمله افرادی که به این دنباله پیوسته‌اند می‌توان به جان بویگا (John Boyega) اشاره کرد که نقش شخصیتی که ادریس البا (Idris Elba) در این سری دارد، را ایفا کرده است. اسکات ایستوود (Scott Eastwood)، جینگ تیان (Jing Tian)، کالی اسپائنی (Cailee Spaeny)، رینکو کیکوچی (Rinko Kikuchi)، برن گورمن (Burn Gorman)، آدریا آرجونا (Adria Arjona) و چارلی دی (Charlie Day) نیز در فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با این حال، بر اساس گزارش «ددلاین»، اکران این فیلم تا روز جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸) به تعویق افتاده است. با این حال، هنوز دلیل اصلی این تاخیر مشخص نشده است. این در حالی است که تاریخ اکران جدید «حاشیه اقیانوس آرام: قیام»، بیش از پیش کار را برای این پروژه جهت عملکردی قابل قبول در گیشه‌های بین‌المللی سخت می‌کند؛ چراکه فیلم‌های مهمی از جمله Robin Hood: Origins «رابین هود: ریشه‌ها»، Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» و Black Panther «پلنگ سیاه» در بازه زمانی نزدیک به اکران آن به روی پرده‌های سینماها خواهند رفت.

مراحل فیلمبرداری این فیلم، ماه مارس گذشته به اتمام رسید، بنابراین فیلمبرداری مجدد می‌تواند یکی از دلایل این تاخیر باشد هرچند که هنوز چیزی در این باره تائید نشده است. با این وجود، هنوز هیچ جزئیاتی از طرح و خلاصه داستان «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» در دست نیست اما گفته می‌شود که این فیلم بر اساس ایده‌های خود دل تورو ساخته خواهد شد. همانطور که پیشتر اشاره شد، اکران گسترده فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» از روز جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.