کلینت هاوارد در فیلم Han Solo حضور خواهد داشت

5 August 2017 - 16:00

کلینت هاوارد (Clint Howard) در قیاس با برادرش، ران هاوارد (Ron Howard)، بیشتر در زمینه ساخت فیلم‌هایی با بودجه کم فعالیت دارد اما با این حال وی در بیشتر پروژه‌های برادرش حضور داشته است. اینطور که پیداست، این رویه قرار است که در فیلم Han Solo «هان سولو»، نسخه فرعی از سری Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای» همچنان ادامه پیدا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

خبر حضور کلینت هاوارد در فیلم «هان سولو» از طریق ران هاوارد در شبکه اجتماعی توییتر تائید شده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که وی چه نقشی در این پروژه خواهد داشت. با توجه به سابقه کاری کلینت، می‌توان حدس زد که وی نقش یکی از بیگانه‌ها را ایفا کند اما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید صبر کرد.

ران هاوارد مدتی قبل و پس از اخراج شدن فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) از سوی استودیوی «لوکاس‌فیلم» به دلیل سبک کارگردانی و بداهه‌پردازی‌های غیرمطلوبشان، سکان هدایت فیلم «هان سولو» را بدست گرفت. اگرچه بخشی از مراحل فیلمبرداری این فیلم پیش از حضور هاوارد به عنوان کارگردان، انجام شده است اما هاوارد تلاش دارد تا بدون ایجاد حاشیه کنترل و ساخت این پروژه را بدست بگیرد. وی در خصوص این فیلم اظهار داشت که «هان سولو» فیلمنامه‌ای خارق‌العاده با تیم بازیگری مناسبی دارد که موجب می‌شود تا به یکی از تجربه‌های خلاقانه و فوق‌العاده وی تبدیل شود. وی در گفتگو با وب‌سایت «هالیوود ریپورتر» در این خصوص ابراز داشت:

این فیلم تیم بازیگری جوان، عالی، باهوش و سرگرم‌کننده دارد که عاشق شخصیت‌هایشان و هستند و بسیار دوست دارند که بخشی از این پروژه باشند. من فکر می‌کنم که ما قادریم کاری را انجام دهیم که بسیار سرگرم‌کننده باشد.

در فیلم «هان سولو» علاوه بر آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) به عنوان هان سولوی جوان، بازیگرانی از جمله جوناس سوتامو (Joonas Suotamo) در نقش چوباکا (Chewbacca)، وودی هرلسون (Woody Harrelso)، دونالد گراور (Donald Glover)، امیلیا کلارک (Emilia Clarke) و تندی نیوتون (Thandie Newton) نیز حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «هان سولو» از تاریخ جمعه ۴ خرداد ماه ۱۳۹۷ (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : Empire Online

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.