فیلم‌برداری Guardians of the Galaxy 3 احتمالا در ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد

6 August 2017 - 12:00

جیمز گان (James Gunn) به دنبال آن است که سه گانه‌ی خود را در مارول، با فیلم Guardians of the Galaxy 3 (نگهبانان کهکشان ۳) به پایان برساند و اعلام کرده است که فیلم‌برداری را در اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز می‌کند. در عرض چند سال، گان جایگاه خود را در تاریخ دنیای سینماتیک مارول با جمع‌آوری یک گروه مهم از شخصیت‌های Guardians و محبوب ساختن آن‌ها، تثبیت کرده است. این حرکت به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد، و امسال نیز Guardians of the Galaxy 2 اکران شد و در باکس آفیس مقام اول را بدست آورد. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

قبل از اکران فیلم دوم، گان اظهار کرده بود که فیلم سوم را نیز خواهد ساخت. او اکنون بر روی فیلم‌نامه کار می‌کند و به سمت انتشار فیلم در سال ۲۰۲۰ می‌رود و انتظار می‌رود فیلم‌برداری را در انتهای ۲۰۱۸ شروع کند.

هنگامی که گان با سایت Collider در مورد ارتقای فیلم دوم به وضوح تصویر ۴K صحبت می‌کرد، از او سوالات زیادی درباره‌ی وضعیت فیلم سوم پرسیده شد. در این مصاحبه بود که گان گفت فیلم‌برداری آن کمی بیش از یک سال بعد آغاز می‌گردد و درواقع به فیلم‌برداری در انتهای ۲۰۱۸ اشاره می‌کرد. او تاریخ دقیقی برای زمان آغاز تولید فیلم اعلام نکرد. وی گفت:

این بسیار ساده است. حقیقت این است که فیلم اول، اولین کار است. فیلم دوم، دومین کار و فیلم سوم، سومین کار خواهد بود و بنابراین من در فیلم سوم خیلی چیزهارا با هم مرتبط می‌کنم. چالش‌های فیلم سوم در مقایسه با فیلم دوم بیشتر است، چرا که ما پاسخ‌های بسیاری در مورد مسائل مختلفی دریافت می‌کنیم.

از زمانی که رسما تایید شد که گان برای کارگردانی فیلم سوم برمی‌گردد، گمانه‌زنی های زیادی در مورد اینکه مارول Guardians 3 را در سال ۲۰۲۰ پخش می‌کند، ایجاد شد. با این حال برنامه‌ی معمول مارول این است که فیلم، یک سال قبل از پخش آن، شروع به تولید می‌کند. جدول زمانی گان، انتهای ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ را آغاز تولید می‌داند که اگر در ۲۰۱۸ تولید آغاز شود، امکان دارد در اواخر ۲۰۱۹ شاهد اکران فیلم باشیم.

در حال حاضر دنیای سینماتیک مارول سه فیلم را برای پخش در سال ۲۰۱۹، در برنامه‌ی خود دارد. Captain Marvel (کاپیتان مارول) در ماه مارس پخش می‌شود، Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در ماه می آغاز به کار خواهد کرد و فیلم بدون عنوان Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه۲ ) در ماه جولای اکران خواهد شد. این بدان معناست که مارول برنامه‌ی پخش سه فیلم بزرگ را در پنج ماه دارد. اگر Guardians of the Galaxy 3 نیز بخواهد در انتهای ۲۰۱۹ اکران شود، مارول پخش سالانه‌ی فیلم‌های خود را افزایش چشم‌گیری داده است که این کار با کمک سونی بهتر انجام می‌گیرد. اما اکران آن در اوایل سال ۲۰۲۰ می‌تواند تنش کمتری برای این استودیو ایجاد کند.

با این حال، اگر گان بتواند نتایج باکس آفیس و محبوبیت دو فیلم اول را برای فیلم سوم نیز تکرار کند، این فیلم هیچ مشکلی برای مارول ایجاد نمی‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.