پنگوئن و ریدلر در فصل چهارم Gotham در مقابل هم قرار می‌گیرند

7 August 2017 - 13:00

فصل چهارم سریال Gotham (گاتهام) دو تن از بزرگترین شخصیت‌های شرور را دوباره در برابر هم قرار می‌دهد. اکنون ریدلر (Riddler) و پنگوئن (Penguin) در مقابل هم قرار دارند. در سه فصل گذشته ادوارد نیگما (Edward Nygma) و اسوالد کابلپات (Oswald Cobblepot) از جایگاه خود برخاسته و به متفکران جنایی تبدیل شدند. اما ارتباط آن‌ها از ابتدا بسیار پیچیده بوده است، به ویژه هنگامی که اسوالد شروع به ایجاد احساسات رمانتیک برای نیگما کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنگامی که این احساسات باعث ایجاد حسادت در روابط نیگما شد، اسوالد به یک قاتل تبدیل شد. نیگما و اسوالد به دشمنان قسم خورده تبدیل شدند. با توجه به چگونگی پایان فصل سوم، چون نیگما توسط Mr. Freeze یخ زده شد، به نظر می‌رسید اسوالد جنگ را برده است. با این حال بنظر می‌رسد او در طول فصل آتی از زندان یخی خود آزاد شود و جنگ بین این دو ادامه داشته باشد.

رابین لورد تیلور (Robin Lord Taylor) بازیگر نقش پنگوئن، با Comic Book در مورد اینکه پنگوئن و ادوارد چگونه از The Iceberg Lounge فرار می‌کنند و رفتن آن‌ها به سمت گاتهام چه معنی می‌دهد صحبت کرد. وی گفت:

 ما می‌دانیم که Ed فرار می‌کند و این یک لحظه‌ی بسیار وحشتناک برای اسوالد است . نیگما تنها کسی است که می‌تواند اسوالد را ملاقات کند. حالا او نمی‌تواند کنترلش کند و او را وحشت زده و تهدید می‌کند.

پنگوئن همچنان احترام خاصی برای Ed قائل است. بنظر می‌رسد ارتباط آنان پیچیده‌تر خواهد شد. همکاری‌شان به وضوح بر هردوی آن‌ها تاثیر داشته است. ما همچنین می‌دانیم فصل چهارم برای ریدلر سخت خواهد بود، زیرا او ممکن است همانند سابق نباشد. اما کوری مایکل اسمیت (Cory Michael Smith) بازیگر این نقش، اظهار کرد رابطه‌ای اساسی بین دو شخصیت شرور همواره وجود داشته است. وی گفت:

 من فکر می‌کنم بین این دو شخصیت همواره احترام وجود داشته باشد. فکر می‌کنم ارتباط بین آن‌ها بسیار شخصی و صمیمی بود. بنابراین تصور من این است که حس ترس از دیگری و احترام به دیگری همواره حضور خواهد داشت.

این دو شخصیت شرور در فصل بعدی با هم کار نمی‌کنند، و احتمالا در خیابان‌های گاتهام با هم مبارزه خواهند کرد. درواقع آن‌ها به طور فزاینده‌ای خطرناک می‌شوند. با این وجود به نظر می‌رسد که برای جلوگیری از اینکه آن‌ها به افراد بی‌گناه آسیب بزنند، احتیاج به مراقبت باشد. شاید یک نوجوان بشر دوست بیلیونر!

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.