گیشه سینمای ایران| «نهنگ عنبر ۲» اولین فیلم ۲۰ میلیاردی تاریخ سینمای ایران شد

5 August 2017 - 22:00

 فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» در پایان هفته گذشته به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شد و با عبور از فروش «گشت ۲» به اولین فیلم سینمایی ایران تبدیل شد که توانسته بیش از ۲۰ میلیارد تومان درآمد کسب کند. فیلم «اکسیدان» ساخته حامد محمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ۴۰۰ میلیون تومان فروش کرد. مسئولین «فیلمیران» در حالی که پیش‌تر اعلام کرده بودند که شنبه‌ها فروش «ساعت پنج عصر» را اعلام خواهند کرد، از ارائه میزان فروش این فیلم سینمایی خودداری کردند.

گذر موقت

جدیدترین ساخته سینمایی افشین هاشمی با بازی مسعود کرامتی، اسماعیل محرابی، پانته آ بهرام، ،شقایق فراهانی و شبنم فرشاد جو، هومن برق نورد و… از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای تهران و برخی شهرستان‌ها به نمایش درآمد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش این فیلم سینمایی در سه روز گذشته را ۳۰ میلیون تومان اعلام می‌کند.

بیست و یک روز بعد

«بیست و یک روز بعد» محصول حوزه هنری ساخته محمدرضا خردمندان، با بازی ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، مهدی قربانی و… از چهارشنبه هفته گذشته اکران شد. این فیلم تا روز گذشته ۳۰ میلیون تومان فروش کرده است.

پا تو کفش من نکن

جدیدترین فیلم تحریمی حوزه هنری به کارگردانی حسین فرحبخش با بازی بهنوش بختیاری، رضا ناجی، سحر قریشی، یوسف تیموری، علی صادقی و سیروس گرجستانی، بعد از گذشت ده روز، ۲۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.

کارگر ساده نیازمندیم

فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی، با بازی آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، مهران احمدی، بهرام افشاری، سیامک صفری و… از چهاردهم خردادماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا روز گذشته ۳۸۰ میلیون تومان فروش کرده است.

اکسیدان

کمدی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی، با بازی جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، لیندا کیانی و…  از ۳۱ خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم که سینماهای وابسته به حوزه هنری را در اختیار ندارد، تا پایان شب گذشته، ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۸۰ و ۲۲۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

 رگ خواب

فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌الله که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، به گفته روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» تا پایان شب گذشته ۳ میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان فروش کرده که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان بوده است. فیلم نعمت‌الله در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۴۸ و ۶۴ میلیون تومان فروش کرد.

زیر سقف دودی

جدیدترین ساخته سینمایی پوران درخشنده با بازی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست و… که سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای مریلا زارعی به ارمغان آورد، تا روز گذشته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرد.

نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا

کمدی «نهنگ عنبر ۲» سامان مقدم که از ۲۰ اردیبهشت در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد، بالاخره توانست به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود. این فیلم که امروز فروشش از «گشت ۲» در سایت سینما تیکت پیشی گرفت، به گفته مسئولین فیلمیران تا پایان شب گذشته ۲۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۴۷ و ۵۱ میلیون تومان فروش کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.