فیلم «هزارپا» جدیدترین کمدی رضا عطاران دو هفته دیگر تمام می‌شود

7 August 2017 - 23:58

 ابوالحسن داوودی که بیش از یک ماه است جدیدترین ساخته سینمایی خود با نام «هزار پا» را جلوی دوربین برده، تا به امروز بیش از ۸۰ درصد از سکانس‌های این فیلم را فیلمبرداری کرده است. رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، امیر مهدی ژوله، حسین سلیمانی و شهره لرستانی از بازیگران این فیلم هستند. داستان «هزارپا» در دهه شصت روایت می‌شود و با نگاهی طنز آمیز به مشکلات آن زمان می‌پردازند.

پس از رفع محدودیت‌هایی که برای فیلم «زادبوم» به وجود آمد، ابوالحسن داوودی کارگردان با سابقه سینمای ایران فیلم جدید خود با نام «هزارپا» را جلوی دوربین برد. آخرین فیلم کمدی او «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» بود که شانزده سال پیش ساخته شد.

روابط عمومی فیلم اعلام کرده که  فیلمبرداری تا دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت و با توجه به طولانی بودن مراحل فنی، هنوز زمان اکران فیلم مشخص نیست. «هزارپا» جدیدترین ساخته سینمایی ابوالحسن داودی بعد از فیلم «رخ دیوانه» است که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد توجه داوران، منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

در این فیلم رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری ، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیر مهدی ژوله، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی صالحی، نعیمه نظام دوست، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، ، اشکان منصوری و… به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.