صداپیشگان نقش‌های مادر سیمبا و رافیکی در فیلم The Lion King مشخص شدند

9 August 2017 - 19:00

بر اساس گزارش‌های اخیر، بازیگر نامزد اسکار الفری وودارد (Alfre Woodard) و جان کانی (John Kani) به نسخه زنده The Lion King «شیرشاه» پیوستند. این فیلم، جدیدترین پروژه بازسازی شده انیمیشن‌های کلاسیک استودیوی «دیزنی» است که توسط جان فاورو (Jon Favreau) کارگردانی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش «هالیوود ریپورتر»، وودارد در نقش سارابی (Sarabi)، مادر سیمبا (Simba) و همسر پادشاه موفاسا (King Mufasa) با صداپیشگی جیمز ارل جونز (James Earl Jones) هنرنمایی خواهد کرد. همچنین وب‌سایت «The Wrap» نیز گزارش داده است که کانی صداپیشگی شخصیت رافیکی (Rafiki)، مشاور پادشاه را بر عهده خواهد داشت.

وودارد اغلب در نقش شخصیت‌هایی قدرتمند و با نفوذ هنرنمایی کرده و به نظر می‌رسد که انتخاب مناسبی از سوی استودیوی «دیزنی» برای صداپیشگی مادر سیمبا باشد. علاقه‌مندان سینما و تلویزیون وی را برای بازی در پروژه‌هایی نظیر Dinosaur to The Wild Thornberrys، Luke Cage و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و همچنین انیمیشن سریالی Black Panther می‌شناسند.

کانی نیز در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نقش پدر تی‌چالا (T’Challa) یعنی پادشاه تی‌چاکا (King T’Chaka) بازی کرده است و این نقش را در Black Panther «پلنگ سیاه»، فیلم مستقل شخصیت پلنگ سیاه، نیز تکرار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که از جمله تفاوت‌های فیلم زنده «شیرشاه» با انیمیشن کلاسیک آن، حضور پررنگ سارابی باشد. این شخصیت در انیمیشن «شیرشاه» تنها ۱۵ خط دیالوگ داشت و به نظر نمی‌رسد که فاورو و «دیزنی» چنین بازیگر توانایی را برای حضوری کوتاه استخدام کنند.

فاورو فیلم «شیرشاه» را با تکنیکی مشابه با تکنیک ساخت فیلم موفق The Jungle Book «کتاب جنگل» بر اساس فیلمنامه جف نیثنسن (Jeff Nathanson) خواهد ساخت. از جمله دیگر افرادی که در این پروژه به صداپیشگی خواهند پرداخت می‌توان به جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor)، جان الویر (John Oliver)، بیلی ایکنر (Billy Eichner) و سث روگن (Seth Rogen) اشاره کرد. لازم به ذکر است که از بیانسه (Beyonce) نیز به عنوان یکی از صداپیشگان این فیلم یاد می‌شود که البته هنوز حضورش به صورت رسمی تائید نشده است.

فیلم «شیرشاه» از روز جمعه ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸ (۱۹ جولای ۲۰۱۹) به صورت گسترده روانه پرده‌های سینماها خواهد شد.

منبع : Slashfilm

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.