ریبوت Hellboy عنوان جدیدی گرفته است

10 August 2017 - 18:16

ریبوت Hellboy (پسر جهنمی)، عنوان Blood Queen خود را از دست داد و اکنون عنوان جدیدی گرفته است. Bloody Disgusting توانست تایید کند که ریبوت جدید نیل مارشال (Neil Marshall)، همانطور که هفته‌ی پیش شایع شده بود، عنوان Hellboy را خواهد گرفت. هیچ دلیلی برای این تغییر در عنوان ارائه نشده است، زیرا در این پاییز، تصویربرداری آن آغاز می‌گردد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

گزارش شده است که ستاره‌ی فیلم Resident Evil (شیطان مقیم)، میلا یوویچ (Milla Jovovich)، در حال مذاکرات نهایی برای بازی در نقش شرور فیلم است. اگرچه فیلم عنوان قبلی خود را از دست داد، اما یوویچ قصد دارد تا در نقش Blood Queen بازی کند، که به آن معنی است این شخصیت همچنان درگیر داستان می‌ماند. یان مک شین (Ian McShane) نیز در نقش پدرخوانده‌ی Hellboy یعنی پروفسور بروم (Broom) بازی خواهد کرد. آرون کولیت (Aron Coleite) در حال کار بر روی آخرین پیش نویس فیلم‌نامه از اندرو کوزبی (Andrew Cosbey) و کریستوفر گولدن (Christopher Golden) است. مایک میگنولا (Mike Mignola) سازنده‌ی Hellboy اخیرا گفته است که امیدوار است این ریبوت جهان تازه‌ای را برای این شخصیت ایجاد کند. وی گفت:

شما می‌خواهید یک جهان بزرگتر را خلق کنید؛ اما باید انتخاب کنید که چه در آن پدید می‌آید. چالش پیش روی ما این بود که داستان اصلی را از دست ندهیم، اما موارد جدیدی به آن اضافه کنیم. امید من این است که این ریبوت چیزهای بیشتری را معرفی کند و دنیای سینمایی Hellboy را گسترش دهد.

ریبوت Hellboy در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. این فیلم توسط نیل مارشال (Neil Marshall) کارگردانی می‌شود و دیوید هاربور (David Harbur) نقش هل‌بوی را بازی می‌کند. برای اکران این فیلم هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است.

منبع: CBR

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.