ریز احمد درحال مذاکره برای ورود به فیلم Venom است

10 August 2017 - 23:00

ریز احمد درحال مذاکره است، تا به بازیگران فیلم Venom «ونوم» که درمورد یکی از شخصیت‌های کتاب‌های مصور مارول است، بپیوندد. فیلم Venom، محصول شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) و به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) است. بعد از این‌که شرکت سونی پیکچرز، دومین فیلم خود را در سری Amazing Spider-Man، یعنی فیلم The Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» ساخت، به‌علت فروش کمتر از حد انتظار این فیلم و نظرات ضعیف و منفی درباره‌ی آن، از رقابت در دنیای مرد عنکبوتی بازماند. با این حال شرکت سونی هنوز درحال برنامه‌ریزی برای جهان ابرقهرمانی خودش است، که اغلب از شخصیت‌هایی استفاده می‌کند که با مرد عنکبوتی مرتبط هستند (به‌غیر از خود شخصیت مرد عنکبوتی). در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هم‌اکنون، فیلم Venom به کارگردانی فلیشر، در دست توسعه است و قرار است تا در سال ۲۰۱۸ منتشر شود؛ در این فیلم، ستاره‌ی فیلم Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم»، یعنی تام هاردی Tom Hardy نیز ایفای نقش می‌کند. فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز توسط جف پینکنر (Jeff Pinkner) و اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) نوشته شده است. شرکت سونی هم‌چنین در کنار این پروژه، درحال توسعه‌ی فیلم شخصیت‌های گربه سیاه (Black Cat) و سمور نقره‌ای (Silver Sable) است که نام این فیلم‌ها را Black «سیاه» و Silver «نقره‌ای» گذاشته است، که جینا پرینس بیتوود (Gina Prince Bythewood) به عنوان کارگردان این دو فیلم، هم‌اکنون انتخاب شده است، ولی هنوز باید بازیگران دو نقش اصلی این فیلم‌ها مشخص شود. درحال حاضر فیلم Venom درحال پیش‌روی و حرکت رو به جلو است و بازیگران اصلی خودش را کامل می‌کند.

وب‌سایت خبری Variety، گزارشی نوشت مبنی بر اینکه ریز احمد (بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای») در حال مذاکره برای تصاحب یک شخصیت راز آلود، در این فیلم است، گرچه گفته می‌شود که شخصیت او، یکی از شخصیت‌های محبوب کتاب‌های مصور مارول است. با استناد به جاستین کرول (Justin Kroll)، خبرنگار وب‌سایت خبری Variety، بازیگران بیشتر در این بخش، شامل مت اسمیت (Matt Smith)، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و ماتیاس شونارتز (Matthias Schoenaerts) می‌باشند.

با توجه به چیزهایی که ما درباره اولین فیلم در پروژه‌ی مرد عنکبوتی شرکت سونی می‌دانیم، انتظار داریم تا فیلم‌برداری فیلم Venom در پاییز امسال آغاز شود و ظاهرا شخصیت کارنیج (Carnage) نیز در این فیلم حضور دارد. به‌علاوه، انتظار می‌رود که هاردی، در نقش ادی بروک (Eddie Brock)، در این فیلم حضور داشته باشد؛ توفر گریس (Topher Grace) قبلا در نقش این شخصیت، در فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) که آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی Spider-Man بود، هنرنمایی کرد. هنوز مشخص نیست که احمد قرار است تا چه شخصیتی را در فیلم Venom بازی کند، و هم‌چنین مشخص نیست که شخصیت احمد چگونه در فیلم ساخته‌ی فلیشر و شرکت سونی، جای خواهد گرفت.

البته بسیاری از گزارش‌ها درباره این موضوع وجود دارد، که چگونه قرار است تا جهان مرد عنکبوتی شرکت سونی، به جهان سینمایی شرکت مارول مرتبط شود (اگر چنین اتفاقی بیافتد)؛ با وجود ارائه‌ی اظهارات متناقض، توسط مدیر استودیو مارول یعنی کوین فیج (Kevin Feige) و مدیر شرکت سونی، یعنی امی پاسکال (Amy Pascal)، ظاهرا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. درحال حاضر، فیلم Venom از جهان سینمایی استودیو مارول جدا است، ولی شرکت سونی درحال ساختن دنیای ابرقهرمانی مخصوص خودش است، به طریقی که بعدا بتواند آن‌را با جهان مارول مرتبط کند؛ ولی آیا مارول باید این ارتباط را بپذیرد؟

باید توجه کرد، که با وجود اینکه جهان سینمایی استودیو مارول (MCU) اکنون یکی از قوی‌ترین جهان‌ها و نشان‌های تجاری در هالیوود است، ولی شرکت سونی نیز از برخی استعدادهای بزرگ برای فیلم Venom خودش استفاده می‌کند. احمد یکی از ستاره‌های درحال رشد هالییود است؛ او سال‌گذشته، در فیلم Rogue One که محصول مشترک دیزنی (Disney) و لوکاس فیلم (Lucasfilm) بود، درخشید؛ و به علاوه‌ی آن نیز او به خاطر بازی در سریال The Night Of «آن شب» محصول شبکه‌ی HBO نیز، موفق به کسب نامزدی برای جایزه‌ی امی شد. با توجه به این‌که احمد درحال مذاکره برای ملحق شدن به پروژه Venom است، و با توجه به این‌که این فیلم هم‌اکنون ستاره‌ای مثل هاردی را دارد و به کارگردانی فلیشر است، به نظر می‌رسد که این فیلم قادر خواهد بود تا در کنار جهان سینمایی مارول بایستد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.