گوستاف اسکارزگارد و چند تن دیگر به لیست بازیگران فصل دوم Westworld پیوستند

11 August 2017 - 18:35

دو نقش اصلی و یک نقش  فرعی به لیست بازیگران فصل دوم سریال Westworld (دنیای غرب) از شبکه‌ی HBO اضافه شدند. بر اساس وبسایت THR، ستاره‌ی Vikings(وایکینگ‌ها) یعنی گوستاف اسکارزگارد (Gustaf Skarsgard)، فیرس فیرس (Fares Fares) از Tyrant، و بتی گابریل (Betty Gabriel) از Good Girls Revolt (شورش دختران خوب) به لیست بازیگران این مجموعه پیوستند. اسکارزگارد و فیرس بازیگران اصلی و گابریل بازیگر نقش فرعی خواهند بود. HBO یک تریلر جدید برای فصل دوم در کامیک-کان سن دیگو در ماه قبل منتشر کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در سریال، گوستاف اسکارزگارد نقش کارل استرند (Karl Strand)  یک مرد سفید پوست را بازی می‌کند. فیرس فیرس نقش آنتوینی کاستا (Antoine Costa) یک متخصص فنی را بازی خواهد کرد. گابریل نیز نقش مالینگ (Maling) را بر عهده دارد که تلاش می‌کند نظم را به پارک که در آخر فصل یک دچار هرج و مرج شده بود، برگرداند. اسکارزگارد همچنان نقش Floki را در Vikings دارد. در لیست بازیگران فصل دوم نام کاتیا هربرز (Katia Herbers)، نیل جکسون (Neil Jackson) و جاناتان تاکر (Jonathan Tucker) نیز به چشم می‌خورد.

این سریال، از فیلم Westworld که نویسنده و کارگردان آن مایکل کریچتون (Michaeal Crichton) است، الهام گرفته شده است. سریال Westworld توسط Bad Robot Productions و Jerry Weintraub Productions و Kilter Films با همکاری بخش تلویزیونی شرکت Warner Bros ساخته شده است. این مجموعه توسط جاناتان نولان (Jonathan Nolan) نویسندگی و کارگردانی شده است. Westworld در سال ۲۰۱۸ به شبکه HBO بازمی‌گردد.

گوستاف اسکارزگارد، علاوه بر ایفای نقش در Vikings، در The Way Back، Evil و Kon-Tiki نیز دیده شده است. فیرس نقش فائوزی نادال (Fauzi Nadal) را در Tyrant بازی کرد و همچنین در Zero Dark Thirty و Safe House نیز بازی کرد. گابریل نیز در Good Girls Revolt و در The Purge: Election Year و همچنین در  Get Out ظاهر شد.

شما در مورد حضور گوستاف اسکارزگارد، فیرس فیرس و بتی گابریل در فصل دوم سریال Westworld چه فکر می‌کنید؟ نظراتتان را در سینما گیمفا با ما در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.