جزئیات کامل درباره‌ی نسخه‌های بلوری فیلم Wonder Woman در دسترس قرار گرفت

11 August 2017 - 15:06

درباره دو نسخه دیجیتالی و بلوری Wonder Woman جزئیاتی به طور رسمی نشر شده است. طبق گزارشات فروش این فیلم از ۷۰۰ ملیون دلار عبور کرد و این مقدار برای پتی جنکینز (کارگردان این فیلم)، فروشی بی‌سابقه است، همچنین این موضوع درباره ستاره این فیلم گال گدوت نیز که در نوامبر امسال در فیلم Justice League بازی خواهد کرد، صدق می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

قبلا مشخص شده بود که نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۹ آگوست و همچنین نسخه DVD آن در ۱۹ سپتامبر انتشار خواهند شد. اما اطلاعات کاملی در خصوص جزئیات این دو نسخه در دسترس نبود، اما به تازگی این اطلاعات کامل شدند و حالا مصرف‌کنندگان می‌دانند که باید کدام نسخه را خریداری کنند.

Coming Soon گزارش کاملی از نسخه بلوری Wonder Woman را عرضه کرد، در تمام نسخه‌های بلوری شما شاهد بخش‌های ویژه و همچنین شاهد قسمت‌‌هایی از فیلم هستید که در سینما سانسور شده بودند. دو نسخه الترا اچ‌دی بلوری (Ultra HD Blu-ray) و نسخه ۳D آن هر کدام ۴۴.۹۵ دلار هستند، نسخه بلوری بلوری آن ۳۵.۹۹ دلار و نسخه DVD آن نیز ۲۸.۹۸ دلار است. نسخه الترا اچ‌دی این فیلم شامل دیسک بلوری آن با کیفیت ۴K و نسخه ۳D آن نیز شامل دیسکی بلوری است که فیلم را با کیفیت بالا و به صورت ۳D پخش خواهد کرد.

بخش‌های ویژه شامل مصاحبه‌هایی با سازندگان فیلم، بخش‌‌های الحاقی و برنامه‌های کوتاه است. تمام نسخه‌های بلوری شامل صحنه‌های اضافی و ویژه‌ای هستند که قبلا به نمایش گذاشته نشده بود، همچنین نسخه دیجیتالی از این فیلم در دسترس قرار خواهد گرفت که بینندگان می‌توانند در گوشی‌های همراه خود به تماشا فیلم بپردازند و از صحنه‌های اضافی و ویژه با استفاده از اپلیکیشن Warner Bros. All Access بهره‌مند شوند. نسخه بلوری آن همچنین شامل آهنگ‌های فیلم با فرمت Dolby Atmos هستند که برای بهره‌مند شدن از نهایت کیفیت آن نیازمند دستگاهی است که از این فرمت پشتیبانی کند البته تجربه نشان داده دستگا‌ه‌های قدیمی هم می‌توانند از این فرمت پشتیبانی خوبی داشته باشند. برنامه‌های کوتاه این فیلم نیز شامل ۵ قسمت است که خود کارگردان فیلم (جنکینز) به توضیح و تشریح‌ آن‌ها میپردازد و شاید یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بخش‌های آن مربوط به پشت صحنه‌های این فیلم باشد.

همه‌ی نسخه‌هایی که قرار است عرضه شوند شامل ویژگی‌‌های بسیاری هستند که طرفداران را راغب کنند تا آن‌ها را خریداری کنند. برای طرفداران این مجموعه انتخاب بین یکی از این ۴ ورژن دشوار است. اما این را می‌توان گفت که قطعا برای طرفداران Wonder Woman همین که پشت‌ صحنه‌های فیلم در نسخه‌های بلوری قرار گرفته است دلیلی کافی، برای خریداری یکی از آن نسخه‌ها است.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.