The Lion King: اسکار در اصل می‌خواست سیمبا را خودش بزرگ کند

12 August 2017 - 22:10

در اصل تصور می‌شد خود اسکار (Scar)، سیمبا (Simba) را در Lion King (شیر شاه) بزرگ خواهد کرد. انیمیشن منحصر به فرد دیزنی که در سال ۱۹۹۶ پخش شد، باعث تحسین منتقدان شد و یک موفقیت تجاری به حساب می‌آمد. این فیلم دو جایزه‌ی اسکار را دریافت کرد (برای بهترین امتیاز و بهترین موسیقی) و در کل ۹۸۴٫۴ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروش رفت و بعد از فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) از استیون اسپیلبرگ (Steven Speilberg) در سال ۱۹۹۳ ،دومین فیلم بزرگ آن زمان (صرف نظر از تغییر قیمت بلیط‌ها) به حساب آمد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

برای کسانی که نمی‌دانند یا شاید به خاطر نمی‌آورند، در انیمه‌ی Lion King پدر سیمبا یعنی موفاسا (Mufasa)، توسط برادر شرور خود اسکار، کشته شد. اسکار سیمبا را به یک دره‌ی تنگ آورده بود و کفتارهایش را برای کشتن سیمبا فرستاده بود. سپس اسکار به موفاسا خبر داد که سیمبا در خطر است. موسافا برای نجات سیمبا اقدام کرد و برادرش او را به عمق دره فرستاد.

MTV News یک مکالمه بین متیو برودریک (Mattew Broderick)/ سیمبا و ناتان لین (Nathan Lane)/ تیمون (Timon) و تام شوماخر (Tom Schumacher) که در تولید Lion King نظارت داشت، بدست آورده است. در این کلیپ شوماخر توضیح می‌دهد که اسکار در اصل می‌خواهد پس از مرگ موفاسا، خودش سیمبا را بزرگ کند. او گفت:

تمام ایده این بود که سیمبا با تیمون و پومبا (Pumba) فرار نکرد. اسکار می‌خواست سیمبا را بکشد و در همان زمان موفاسا را کشت. او سیمبا را به دندان می‌گیرد و هر کس که می‌آید می‌گوید وای خدای من، تو او را نجات دادی. و ایده این بود که سیمبا با اسکار بزرگ می‌شود و اینگونه ما داستان را دوباره نوشتیم.

تصمیم برای بازنویسی داستان باید خیلی زود انجام می‌شد زیرا برودریک گفت او هرگز نمی‌دانست که این داستان اصلی است. نکته‌ی جالب این است که شوماخر گفت آنها بردریک را اضافه کردند تا نسخه‌ی دیگری از نقش کلاسیک فریس بولر (Ferris Bueller) را بازی کند و نه بعنوان شخصیت قهرمان سیمبا بازی کند. اگر دیزنی و شوماخر تصمیم داشتند داستان را قبل از بازی برودریک دوباره بنویسند، احتمالا این بازیگر نقش برجسته‌ای مثل سیمبا را نداشت.

با توجه به اینکه چقدر این انیمیشن محبوب شده است، دیزنی در نهایت تصمیم درست را گرفت و آنها امیدوارند که یک بازسازی از این انیمه با بازی دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش سیمبا و چیوتل اجیفور (Chiwetel Ejifor) بعنوان اسکار و همچنین جیمز ارل جونز (James Earl Jones) در نقش موسافاداشته باشند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.