جیمز کامرون فقط یک تغییر در نسخه‌ی بازسازی فیلم Terminator 2 ایجاد کرده است

13 August 2017 - 21:00

درحالی‌که بی‌شک بسیاری از طرفداران فرانچایز نابودگر، منتظرند تا دوباره فیلم Terminator 2 «نابودگر ۲» را در آخر هفته‌ی آینده در سینماها تماشا کنند، شما باید کنجکاو باشید که آیا این فیلم قرار است تا با قسمت‌های کاملا بازسازی شده، منتشر شود یا خیر. همیشه جیمز کامرون (James Cameron) این فرصت را داشت تا مانند جورج لوکاس (George Lucas)، فیلم خودش را دیوانه‌وار برای انتشار مجدد، بازسازی کند. خبر خوب این است که، به‌نظر نمی‌رسد کامرون این‌کار را انجام داده باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کامرون اخیرا در مصاحبه با برنامه‌ی تلوزیونی آمریکایی Entertainment Tonight، توضیح داد که او از این کار راضی است تا اجازه دهد که کار قدیمی او، خودش سخن بگوید؛ توجه داشته باشید که جیمز کامرون به عنوان یک هنرمند تغییر کرده است و نمی‌خواهد خودش را دوباره، بر سر تصمیمات خلاقانه‌ای که در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ گرفته است، آزمایش کند.

البته این بدان معنا نیست که کامرون هیچ چیز را تغییر نداده است؛ او در همان مصاحبه اعلام کرد که یک نقص فنی کوچک در این فیلم قرار داشت، که همیشه او را درباره‌ی این فیلم اذیت می‌کرد، و او نهایتا فرصتی به‌دست آورده تا آن مشکل را برای انتشار دوباره‌ی این فیلم، اصلاح کند:

ما این فیلم را تغییر نداده‌ایم، به‌غیر از یک چیز: یک قسمت از فیلم همیشه من‌را آزار می‌داد، آن‌جایی که کامیون یدک‌کش در کانال سقوط می‌کند و کودک روی موتور را تعقیب می‌کند. پس از سقوط یدک‌کش در کانال، شیشه‌ی جلوی کامیون از ماشین جدا می‌شود، ولی در ادامه‌ی آن قسمت می‌بینیم که شیشه‌ی جلوی آن ماشین بازگشته است. ما این قسمت را تصحیح کردیم.

جیمز کامرون قرار است تا چندین ادامه برای فیلم Avatar «آواتار» بسازد، ولی این را در نظر بگیرید: کامرون به خاطر توجه بسیار زیاد به جزئیات لازم برای ساخت فیلم‌هایش، دهه‌ها با یک تصویر نسبتا کوچک در فیلم Terminator 2 اذیت می‌شده است، ولی به اندازه‌ی کافی به فرآیند خلاقیت در این فیلم، احترام گذاشته است و هیچ‌گونه تغییر غیرضروری در این فیلم، که یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های او است، اعمال نکرده. خیلی راحت است که بگوییم فیلم‌سازان باید بگذارند تا فیلم همان اصالت خودش را در گذشت زمان حفظ کند، ولی با پیشرفت روزانه‌ی تکنولوژی، علاقه به تغییر زیاد و غیرضروری در فیلم‌ها، خیلی از هم‌تایان کامرون را وسوسه کرده است. این کار کامرون، یک دلیل کوچک برای من است تا به او بیشتر از گذشته احترام بگذارم.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی فیلم Terminator 2، قرار است تا در ۲۵ آگوست سال ۲۰۱۷  در سالن‌های محدودی، نمایش گذاشته شود.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.