تغییرات زیادی در تاریخ انتشار فیلم‌های شرکت سونی پیکچرز اتفاق افتاده است

15 August 2017 - 13:43

شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) درحال تنظیم کردن تاریخ انتشار، برخی از فیلم‌هایی است که قرار است تا در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ عرضه شود.

شرکت سونی و کلمبیا پیکچرز (Colombia Pictures)، تاریخ انتشار فیلم Silver and Black «نقره‌ای و سیاه»، که یکی از پروژه‌های جانبی مربوط به دنیای مرد عنکبوتی است را، مشخص کرد. در همین حال، تاریخ انتشار فیلم‌های Barbie «باربی» و Bad Boys 3 «پسران بد ۳» تغییر کرد و به تعویق افتاد، و تاریخ دقیق انتشار آن‌ها در سال آینده در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در ادامه اطلاعات لازم درباره‌ی زمان‌های تغییر یافته را، در اختیارتان قرار می‌دهیم؛ پس با سینما گیمفا همراه باشید.

در ابتدا، به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی پیکچرز در حال توسعه‌ی جهان کاملا جدایی، از جهان مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) است؛ نه این‌که همه فیلم‌هایش مربوط به خود شخصیت مرد عنکبوتی باشد. بعد از این‌که تاریخ انتشار فیلم Venom «ونوم» با بازی تام هاردی (Tom Hardy)، برای اول ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ تنظیم شد؛ اکنون نیز این استودیو، اعلام کرد که فیلم Silver and Black نیز قرار است تا در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ منتشر شود.

برای کسانی که ممکن است هنوز با عنوان فیلم Silver and Black آشنایی نداشته باشند، توضیحاتی در ادامه ذکر می‌کنیم. این فیلم قرار است تا دو شخصیتی که اغلب در کتاب‌های کامیک مارول مرد عنکبوتی حضور داشتند را، در کنار هم قرار دهد. در این فیلم، شخصیت سمور نقره‌ای (Silver Sable)، که یک مزدور است و جنایتکاران را در جنگ‌های مختلف شکار می‌کند؛ و شخصیت گربه سیاه (Black Cat)، که یک دزد حرفه‌ای است و هویت مخفی او فلیشیا هاردی (Felicia Hardy) است، و هم‌چنین در کتاب‌های کامیک مارول، کسی است که پیتر پارکر (Peter Parker) به او علاقه دارد؛ حضور دارند. بعد از مشخص شدن کارگردان درخشان این فیلم، یعنی جینا پرینس بیتوود (Gina Prince-Bythwood)، ما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی این فیلم، از قبیل اطلاعات راجع به داستان و بازیگران آن نداریم.

هم‌چنین باید اعلام کنیم که، شرکت سونی پیکچرز خبرهای بدی نیز برای طرفداران فیلم Bad Boys (پسران بد)، که مشتاقانه در انتظار ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لورنس (Martin Lawrence) هستند، دارد. پس از آن‌که تاریخ انتشار قسمت سوم این فیلم با نام Bad Boys for Life «پسران بد برای زندگی»، برای ۹ نوامبر سال ۲۰۱۸ مشخص شد؛ اکنون به طور کامل از تقویم حذف شده است و هنوز هیچ اطلاعات مجددی درباره‌ی زمان انتشار آن، منتشر نشده است و موجب شده تا تاریخ انتشار آن در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. این چندمین بار است که تاریخ انتشار این فیلم به‌هم می‌ریزد، و این احساس را به ما منتقل می‌کند، که این فیلم به جای آن‌که یک پروژه‌ی درحال توسعه باشد، یک رویا است.

اما هنوز شرکت سونی برای سال ۲۰۱۸ پروژه‌هایی برای تکمیل و انتشار دارد که ما منتظر آن‌ها هستیم؛ از قبیل انتشار قسمت دوم فیلم Sicario که توسط استفانو سولیما (Stefano Sollima) کارگردانی می‌شود و قرار است تا در تاریخ ۲۹ جوئن سال ۲۰۱۸ منتشر شود. این فیلم به طور رسمی، Sicario 2: Soldado «سیکاریو ۲: سولدادو» نام‌گذاری شده است، و قرار است تا دوباره بنسیو دل تورو (Benicio del Toro) و جاش برولین (Josh Brolin) را که در قسمت اول این فیلم نقش‌آفرینی می‌کردند، در قسمت دوم آن نیز کنار هم قرار دهد؛ ولی برعکس این دو بازیگر، امیلی بلانت (Emily Blunt) در این فیلم حضور نخواهد داشت.

در همین حال، چند فیلم در تقویم انتشار شرکت سونی، به تاخیر افتاده‌اند؛ به عنوان مثال، فیلم Barbie که قرار بود تا در ماه جوئن سال ۲۰۱۸ منتشر شود، به تاریخ ۸ آگوست سال ۲۰۱۸ منتقل شد. هم‌چنین تاریخ انتشار فیلم The Nightingale «شب‌گرد» نیز که به کارگردانی میشل مک‌لارن (Michelle MacLaren)، کارگردان سریال Breaking Bad «بریکینگ بد» درحال ساخت بود، از ماه آگوست سال ۲۰۱۸ به تاریخ ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ منتقل شد. در کنار این دو فیلم، تاریخ انتشار فیلم کمدی Holmes and Watson «هولمز و واتسون» با بازیگری ویل فرل (Will Ferrell) و جان سی ریلی (John C.Reilly) است، نیز از ماه آگوست سال ۲۰۱۸ به تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۸ منتقل شد.

شرکت سونی پیکچرز، در سال ۲۰۱۷ نتوانست هیچ عنوان بهترینی به فیلم‌های خودش اختصاص دهد، ولی ما امیدواریم تا برنامه‌ی فیلم‌های سال ۲۰۱۸ این شرکت، به نتایج بهتری در فروش، نسبت به سال ۲۰۱۷، دست یابد. متاسفانه آن‌ها فیلم رسمی برای شخصیت مرد عنکبوتی ندارند که به آن‌ها کمک کند، ولی شاید فیلم Venom بتواند در این زمینه، جای مرد عنکبوتی را برای این شرکت پر کند.

منبع: Slashfilm

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.