جزییات و تاریخ انتشار نسخه‌های بلوری فیلم Transformers: The Last Knight مشخص شد

15 August 2017 - 22:10

بخش نمایش خانگی استودیو Paramount تاریخ عرضه نسخه دیجیتال و بلوری فیلم Transformers: The Last Knight را اعلام کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان فیلم Transformers: The Last Knight، مایکل بی (Michael Bay) اعلام کرد که نسخه ۴k، نسخه بلوری و نسخه ۳D همگی در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد، همچنین در همین تاریخ نسخه‌ای عرضه می‌شود که کالکشن این مجموعه است و هر ۵ فیلم مجموعه Transformers را شامل می‌شود، نسخه دیجیتال نیز دو هفته زود‌تر یعنی در تاریخ ۱۲ سپتامبر عرضه خواهد شد.

در این قسمت از فرانچایز Transformers ستارگان زیادی ظاهر شدند که شامل مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، جاش دوهامل (Josh Duhamel)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، ایزابل مونر (Isabela Moner)، لورا هادوک (Laura Haddock)، سانتیاگو کاباررا (Santiago Caberera) و جرود کارمایکل (Jerrod Carmichael) می‌شود.

نسخه‌های ۴k، بلوری و ۳D همگی شامل دیسکی اضافی هستند که ۸۰ دقیقه از پشت صحنه فیلم و مصاحبه‌هایی مختلف را نشان می‌دهد، که شامل سفری به Cybertron برای جست‌وجوی دنیای Transformers است، سپس رفتن به انگلستان جایی که این حماسه به وجود آمد و بعد از آن بررسی راز‌های پشت پرده این ربات‌های افسانه‌ای و بررسی ماشین‌هایی که در فیلم استفاده می‌شوند و کلی چیز‌های دیگر.

فیلم Transformers: The Last Knight اولین فیلمی است که بخش نمایش خانگی استودیو Paramount آن را به صورت ۴K برای نمایش‌گر‌های خانگی عرضه می‌کند و تجربه‌ای خوب و لذت‌بخش را با خود به ارمغان می‌آورد. این فیلم همچنین شامل مجموعه‌ای از آهنگ‌های متن فیلم است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که برای سیستم‌های خانگی در نظر گرفته شده است تا طرفداران بتوانند همواره به آن‌ها گوش دهند.

منبع:Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.