ادریس البا از متیو مک‌کانهی خواست تا نقش اودین جوان را در MCU بازی کند

16 August 2017 - 14:27

ادریس البا (Edris Elba) از دیگر ستاره‌ی فیلم Dark Tower (برج تاریک) متیو مک کانهی (Matthew McConaughey) خواست تا نقش اودین (Odin) جوان را در دنیای سینماتیک مارول بازی کند. موضوع عجیب این است که ایده‌ی بازیگری مک کانهی در چنین نقشی در یک دهه‌ی پیش بسیار مضحک بود، زیرا از ژانر بازیگری این بازیگر به دور بود. خوشبختانه McConaissance اتفاق افتاد، با درخشش خوب مک کانهی در فصل اول از سریال True Detective از شبکه‌ی HBO و فیلم‌های تحسین شده‌ای مانند Dallas Buyers Club و Interstellar  او توانست خود را تثبیت کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با این پیشینه‌ی خوب بازیگری، مک کانهی قطعا یک بازیگر مورد توجه خواهد بود و همواره به او نیاز پیدا می‌گردد. آخرین نقش مک کانهی به فیلم Dark Tower بازمی‌گردد که یک اقتباس از مجموعه داستان‌های استفان کینک (Stephan King) بود. در حالی که این فیلم از نظر بیشتر منتقدان خوب نبود، اما بازی مک کانهی و ادریس البا از بدتر شدن این فیلم جلوگیری نمود.

مشخصا البا از کار کردن با مک کانهی لذت می‌برد به طوری که در طی یک مصاحبه با MTV، ستاره‌ی فیلم Thor: Rgnarok (ثور: راگناروک) پیشنهاد داد این شخصیت دوست داشتنی (مک کانهی) می‌تواند یک انتخاب عالی برای بازی در نقش نسخه‌ی جوان‌تر اودین (پدر ثور) باشد.

این در حالی است که مک کانهی و بازیگر نقش اودین یعنی آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، از هیچ جهت شباهتی به یکدیگر ندارند، و استودیو مارول می‌خواهد اودین جوان را در یک صحنه‌ی فلش بک نشان دهد. موضوع دیگر این است که مک کانهی تنها سیزده سال از کریس همثورث (Chris Hemsworth) بزرگتر است که برای اینکه آنها پدر و پسر باشند کمی عجیب است. بعلاوه مشخص نیست که نسخه‌ی جوانتر اودین بتواند در دنیای سینماتیک مارول کار کند یا خیر. بر طبق چیزی که ما در مورد Ragnarok می‌دانیم، اودین مدتی در زمین زندگی کرده است و ثور و لوکی (Loki) به دنبال او می‌گردند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.