آنیا تیلور جوی در حال مذاکره برای حضور در فیلم Nosferatu است

16 August 2017 - 11:19

با استناد به وب‌سایت خبری واریتی (Variety)، بازیگر فیلم Split «شکافته»، یعنی آنیا تیلور جوی (Anya Taylo-Joy)، در حال مذاکره با کارگردان در حال کار برروی پروژه‌ی بازسازی فیلم Nosferatu «نسفراتو»، یعنی رابرت اگرز (Robert Eggers) است، تا به لیست بازیگران این فیلم، بپیوندد. رابرت اگرز که پیش‌تر، در سال ۲۰۱۵ و در فیلم The Witch «ساحره»، با آنیا تیلور جوی همکاری داشته است، قرار است تا فیلم ترسناک کلاسیک سال ۱۹۲۲ که توسط استودیو هشت (Studio 8) ساخته شد را، بازسازی کند؛ او در این پروژه به عنوان کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم، حضور دارد. کریس کلمبوس (Chris Columbus) و النور کلمبوس (Eleanor Columbus) نیز، قرار است تا سازندگان این فیلم باشند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم ترسناک صامت Nosferatu، در سال ۱۹۲۲ ساخته شد؛ این فیلم به کارگردانی فردریک ویلهلم مورنائو (F. W. Murnau)، و نویسندگی هنریک گالین (Henrick Galeen) است. در این فیلم ماکس شرک (Max Schreck)، نقش کونت ارلاک (Count Orlok) که یک خون‌آشام است را ایفا می‌کند. این فیلم یک اقتباس غیرمجاز و بدون تایید رسمی، از کتاب دراکولا (Dracula)، به نویسندگی برام استوکر (Bram Stoker) است. این فیلم به‌عنوان یکی از فیلم‌های ترسناک قابل توجه و حائز اهمیت، به حساب می‌آید؛ داستان این فیلم، کونت ارلاک را دنبال می‌کند که اهل ترانسیلوانیا (Transylvania) است و قصد دارد تا در آلمان یک خانه بخرد، و در آن‌جا، عاشق زن فروشنده‌ی املاک می‌شود. ورنر هرتسوک (Werner Herzog) در سال ۱۹۷۹، این فیلم را با عنوان Nosferatu the Vampire «نوسفراتو خون‌آشام» بازسازی کرد. در سال ۲۰۰۰ نیز فیلم Shadow of the Vampire «سایه‌ی خون‌آشام»، یک بازسازی از فیلم ساخته‌شده در سال ۱۹۲۲ بود.

آنیا تیلور جوی، با فیلم The Witch، توانست موفقیت نسبتا چشمگیری کسب کند، و اخیرا در فیلم‌های Morgan «مورگان»، Barry «بری لیندون»، Thoroughbred «تروبرد» ایفای نقش کرده است و امسال نیز در فیلم Split، در کنار جیمز مک‌آووی (James McAvoy) حضور داشت. او درحال حاضر، درگیر بازی در فیلم X-Men: The New Mutants «مردان ایکس: جهش یافته‌های جدید»، به کارگردانی جاش بون (Josh Boone) است؛ او در این فیلم نیز نقش ایلیانا راس‌پوتین (Illyana Rasputin) را ایفا می‌کند. او هم‌چنین برای بازی در ادامه‌ی فیلم‌های Split و Unbreakable «غیر قابل شکستن»، یعنی فیلم Glass «شیشه»، نیز انتخاب شده است که قرار است تا در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. در این فیلم نیز جیمز مک‌آووی، بروس ویلیس (Bruce Willis) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) نیز ایفای نقش می‌کنند. قابل ذکر است که او در فیلم Vampire Academy «آکادمی خون‌آشام» که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد نیز، نقش بسیار کوچک و غیرقابل توجه‌ای را ایفا کرد.

نظر شما درباره‌ی ایده‌ی رابرت ایگرز، راجع به بازسازی فیلم ترسناک Nosferatu چیست؟ آیا از هنرنمایی آنیا تیلور جوی راضی هستید؟ به نظر شما چه‌کسی باید نقش اصلی این فیلم، یعنی کونت ارلاک را ایفا کند؟ شما می‌توانید نظرات خودتان را با سینما گیمفا درمیان بگذارید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.