فیلم‌برداری فیلم Mary, Queen of Scots آغاز شد

16 August 2017 - 15:43

دو استودیو Focus Features و Working Title اعلام کردند که فیلم‌برداری فیلم تاریخی-درام Mary, Queen of Scots آغاز شده است. در این فیلم ساویرس رونان (Saoirse Ronan) در نقش Mary، مارگوت رابی (Margot Robbie) در نقش ملکه الیزابت اول (Queen Elizabeth I)، جک لاودن (Jack Lowden) در نقش Lord Darnley و جو آلوین (Joe Alwyn) در نقش Robert Dudley بازی خواهند کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ملکه اسکاتلند وقتی که کمتر از یک سال سن داشت، تاج گذاری کرد، این ملکه بعد‌ها به اجبار از مقام خود کناره‌گیری کرد و در سن ۴۴ سالگی به دار آویخته شود چون که در تلاش ترور کردن ملکه الیزابت اول بود کسی که فیلم‌نامه‌ای از زندگیش توسط Hirst با عنوان Elizabeth and Elizabeth: The Golden Age نوشته شد و در سال ۲۰۰۷ به نمایش در‌آمد و در آن سامانتا مورتون (Samantha Morton) در نقش Mary بازی‌ کرده بود.

کارگردان فیلم Mary, Queen of Scots کسی نیست جز Josie Rourke که فیلم را از روی فیلم‌نامه‌ای که Beau Willimon نوشته است، کارگردانی می‌کند، همچنین Tim Bevan و Eric Fellner با همکاری Liza Chasin به تهیه‌کنندگی فیلم می‌پردازند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.