تریلر انیمه گودزیلا سیاره‌ی هیولا را نشان می‌دهد

17 August 2017 - 20:19

شرکت توهو پیکچرز (Toho Pictures) اولین تریلر کامل برای انیمه‌ی Godzilla «گودزیلا» خودش را منتشر کرد. به علاوه، این شرکت تایید کرد که این فیلم در تاریخ ۱۷ نوامبر، منتشر خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که عنوان ساده‌ی Godzilla را به خود اختصاص داده است، در اواخر امسال، پس از نمایش در سالن‌های تئاتر کشور ژاپن، در شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) به صورت جهانی به نمایش گذاشته می‌شود. این فیلم قرار است تا توسط شبکه‌ی نتفلیکس در بیش از ۱۹۰ کشور جهان نمایش داده شود. این فیلم اولین قسمت از سه‌گانه‌ی انیمیشن Godzilla است.

این انیمیشین، فرانچایز فیلم‌های گودزیلا را به قلمرو ناشناخته‌ای از جهان آینده می‌برد که در آن جهان، گودزیلا به مدت بیست هزار سال است که در حال حکمرانی بر زمین است و انسان‌ها که جمعیت نسبتا اندکی از آن‌ها باقی‌مانده است، در حال مواجهه نهایی و مهمی با گودزیلا هستند.

این انیمیشن، توسط شرکت پولیگان پیکچرز (Polygon Pictures) پویانمایی شده است؛ این شرکت، سریال انیمه Knights of Sidonia «شوالیه‌های سیدونیا» را نیز در کارنامه‌ی کارهای خود دارد. کارگردانی انیمه Godzilla را کوبان شیزونو (Kobun Shizuno) بر عهده دارد؛ این کارگردان برای ساخت فیلم Godzilla، در حال همکاری با کارگردان انیمه سریالی AJIN: Demi-Human «آجین: نیمه انسان»، یعنی Hiroyuki seshita (هیرویاکی سشیتا) است. فیلم‌نامه‌ی این اثر را نیز Gen Urobuchi (گن اوروباچی)، نویسنده‌ی انیمه‌ی Psycho-Pass «روان گذر» نوشته است. صداپیشگان این فیلم نیز شامل هنرمندانی از قبیل Yuuki Kaji (یوکی کاجی)، Takahiro Sakurai (تاکاهیرو ساکورای)، Mamoru Miyano (مامورو میانو)، Junichi Suwabe (جونیچی سووابه)، Kana Hanazawa (کانا هانازاوا) و Tomokazu Sugita (توموکازو سوگیتا)، می‌شوند.

پس از فیلم Godzilla ساخته گرث ادواردز (Gareth Edwards) در سال ۲۰۱۴ و همچنین Shin Godzilla ساخته هیدکی آنو (Hideaki Anno) و شینجی هیگوچی (Shinji Higuchi) در سال ۲۰۱۶، این انیمه جدیدترین عنوان در رابطه با این سری است.

فیلم بعدی مربوط به گودزیلا نیز توسط شرکت لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) و برادران وارنر (Warner Bros) ساخته خواهد شد؛ تولید این فیلم آغاز شده است و قرار است تا در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. این فیلم توسط مایکل دووگریتی (Michael Dougherty) کارگردانی می‌شود و ستارگانی مانند ورا فارمیگا (Vera Farmiga)،  توماس میدل‌دیچ (Thomas Middleditch)، سالی هاوکینز (Sally Hawkins)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، بردلی ویتفورد (Bradley Whitford)، چارلز دنس (Charles Dance)، اشیا جکسون (O’Shea Jackson Jr.)، آیشا هیندز (Aisha Hinds) و ژانگ زیی (Zhang Ziyi) در آن ایفای نقش می‌کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.